Weekendverslag 27 & 28 november

 

Vrijdagnacht heb ik maar tot 01u00 gewerkt, om goed uitgerust aan de zaterdag te beginnen. Want zaterdag verjaarde vrouwlief, en dat is altijd een vol huis bij ons. Van 10u30 tot 02u30 's nachts kregen we bezoek over de vloer. Drankjes, hapjes,…noem maar op! En zoals het hoort ook veel getaterd en gelachen…

Zondagmorgen dus ook relatief laat op, en zelfs na het opstaan voelden we ons allebei nog loom. Het werd dan ook een heel traag begin van de dag, geen zin om iets te doen. Ook voor het middageten werd het iets weinig arbeidsintensief: een kippetje aan het spit. Toch heeft het ons beiden gesmaakt. Daarna op naar het voetbal. De (erg) frisse lucht konden we goed gebruiken. En we zagen, vooral in de eerste helft, een mooie wedstrijd. Jammer genoeg verloor onze ploeg met 0-1.

Na het voetbal zijn we bij  onze vrienden langsgeweest om nog een partijtje kaart te spelen. En de avond sloten we zoals al zo vaak af met voetbal op tv, in het gezelschap van onze kids en hun lief.

Groetjes,

Billy

15 thoughts on “Weekendverslag 27 & 28 november

  1. En ook ik begin met de felicitaties voor je vrouw!
    Voetbal kijken in deze periode vind ik wel lekker hoor, koude wind om je oren, druipneusje en dan na afloop lekker warme thee of choco, heerlijk!
    Mmmm kip aan het spit, krijg er spontaan trek in 😀

  2. gefeliciteerd met haar verjaardag 🙂
    Klinkt als een leuk weekend, maar ik kan begrijpen dat zondag traag in gang kwam ;-). Kip van ’t spit is trouwens superlekker! :p

  3. Wens uw vrouwke een gelukkige verjaardag ! En sloom ’s ochtends , je plicht niet vergeten 😉
    En Liverpool , pijn in mijn hart , veel pijn !
    Vergeet Duts niet vanavond !

  4. goeiemorgen
    nog een grote proficiat aan vrouwlief. Bijna de helft van mijn kennissen en vrienden verjaren in nov, dat is blijkbaar een vruchtbare maand.
    En de koude zullen we er moeten bijnemen. Vind die strakke wind, die er dinsdag en woensdag zal aankomen wel niet zo leuk, maar die moeten we erbij nemen. Maar zoals zaterdag vond ik dat extra gezellig hoor.
    nog een fijne week en voorzichtig op de baan
    groetjes

  5. Nouja, ik reageer op je bericht, zie ik niets staan…
    Ik wilde zeggen dat jullie weekend helemaal gheslaagd was. Alsnog ook vanaf hier gefeliciteerd!! Lekker loom op zondag is niks mis mee!! De buitenlucht EN een kippetje hebben jullie goed gedaan…

  6. Nog gefeliciteerd met je vrouw Billy!
    Jullie hebben zo te horen een gezellige dag gehad en dat je daarna een dagje rustig aan moet doen is toch niet erg?!
    groetjes,
    Elmar

dit vind jij er van...

