Klungelen

Gisteren had ik er eens een gedacht van gemaakt om aan m'n layout te sleutelen. Normaal gezien wijzig ik die rond de verjaardag van m'n log, maar het was er deze keer nog niet van gekomen. Ik ben niet zo te vinden voor de "eenheidsworst"-layouts die web-log.nl ons aanbiedt, maar dan vraagt het wat creativiteit om er zelf iets van te bakken. Met volle moed dus uitgeprobeerd gisteren, kleurtjes gewijzigd, lettertypes geprobeerd…tot ik min of meer tevreden was. Toen ik m'n gesleutel wou opslaan…kreeg ik een foutmelding…alle moeite voor niks, want toen ik wou teruggaan naar m'n probeersels bleken die verdwenen!

Alweer geen reclame voor web-log.nl dus…

Mocht er zich iemand geroepen voelen om mij een handje toe te steken in het oppimpen van mijn weblog, welkom!

Groetjes,

Billy

21 gedachtes over “Klungelen

  1. Ollie kent niets van web-log ! Dus kan hij onmogelijk helpen , heb ook moeite met blogspot soms , maar hij lijkt me makkelijker dan web-log !
    Nog een sneeuwerige donderdag Billy !

  2. Gisteren had ik mijn Zondagse moppen uitgetikt in m’n publikatiesite bij ‘bloggen.be’ omdat het onmogelijk was om het er met ‘knippen & plakken’ op te krijgen en wat gebeurde er toen ik het wilde opslaan voor Zondag? Juist ja, een ‘Error’ en ik kon van voor af aan beginnen.
    Met weblog kan ik helemaal niet meer overweg, dat ervaar ik telkens als ik Joke wil gaan helpen. Dus voor jou kan ik helaas niets betekenen Billy anders had ik het graag gedaan.
    Gr. J@n.

  3. ik vind dat zowat alle blogs rammelen.
    Met blogspot had ik problemen.
    Nu probeer ik wordpress uit en zit nog met veel vragen.
    Jammer genoeg kan ik met weblog.nl ook niet helpen.

  4. er kruipen altijd wel wat uurtjes in om je layout te veranderen, ik heb het te druk met school, dus kan je moeilijk helpen. Maar ik kijk uit naar je nieuwe layout 🙂
    mss eens een vrolijkere kleur dan zwart?? :p

  5. Altijd een gepriegel…maar ik heb een tweede blog voor al mijn gefreubel waar ik alles op maak en dan kopiëer ik het gewoon naar mijn eigen blog…ook zet ik alles vaak op word…nog een extra achterdeurtje…
    Succes hoor!

  6. Al goed dat het geen examen was billy die foetsie was verdwenen 🙂 want dit overkwam me al eens in het verleden nog ten tijde van DOS ; F12 opslaan , k’ga het nooit vergeten en welicht jij ook deze niet, mss kan lia je helpen , zij doet dit nogal graag vermoed ik zo en is er ook best handig in , zelf een leek in weblogland , succees ermee alvast billy .. kom zo nu en dan wel nog es passeren met de wind mee 🙂 Je woorden grepen me bij de keel gisteren , voelde dat ik ze uit je hart meekreeg , bedankt daarvoor !!! x nog e mooie dag

  7. Hi Billy nogal druk gehad op m’n werk en daarom geen tijd en zin om teksten te schrijven. Gisteren weer een log er op gezet. Ik kan je helaas niet helpen met je probleem. Ik wens je sterkte en een goed weekend.
    Adios Billy
    Saludos
    Mara

  8. Hai die Billy,
    Ik kan je helaas ook niet helpen. Ik heb net mijn layout veranderd….maar zo’n eenheidsworst layout. Toch vind ik het mooi geworden. Eror…komt wel eens voor, gewoon een nieuwe poging doen?? Bale voor je dat het niet is gelukt!!! Maar er zijn vast wel mensen die je kunnen helpen ( wie heeft deze layout voor je gemaakt?) Succes en zie wel of het is gelukt als ik je blog open 🙂

  9. dag Billy
    ik heb geen tijd om mijn eigen log onder handen te nemen.
    Met 2 juffen in spé, moet ik ieder vrij moment besteden aan het knutselen,of boodschappen doen om knutselgerief. Komt daarbij nog dat er weer een heleboel zieken zijn op school. Wij hebben een hoofdschool met 2 afdelingen, en sommige dagen moet ik in de drie scholen werken, dat is dus veel heen en weer fietsen.
    Ik heb ondertussen de microben van mijn kinderen gekregen, kwestie van solidair te zijn 🙂
    Een tv kost natuurlijk geld, je hebt die in verschillende prijsklassen. Ik heb 1000euro betaald. Vond wel dat de nieuwste 3D, mooier beeld hadden, maar voor het exemplaar dat ik wilde, moest ik 5000euro neertellen, en dat vond ik iets te duur. Moet ook opletten wat ik doe, want binnen een maand moet ik weer naar het gerecht, en als ex zou te weten komen dat ik zomaar een tv van 5000euro zou gekocht hebben, dan zou ik nogal het één en het andere mogen horen. Maar 1000euro vind ik een faire prijs, en ben heel tevreden over de kwaliteit.
    Hoe gaat het ondertussen met uw ma?
    nog een fijne week
    groetjes

  10. Hey Billy…
    Ik heb ooit jouw hele layout voor je gedaan. Weet je het nog in Mondriaan stijl??
    Op wordpress is alles veel makkelijker en de vaste thema’s zijn ook veel leuker en makkelijker… Het enige nadeel daar, is dat je geen youtube filmpjes plaatsen kunt, dan moet je dus upgraden…
    Ik baal zelf stevig van web-log, ik weet ook niet meer hoe alles precies moet. Helaas ben ik de meeste codes ook kwijt door dat mijn web-log gecrast is… Maar als je bepaalde vragen hebt, kan ik altijd helpen…
    Greetz!!

dit vind jij er van...

