Noémie Wolfs

Noémie Wolfs

Hooverphonic, één van mijn favoriete bands, moest na het vertrek van Geike Arnaert op zoek naar een nieuwe zangeres. Dat ze er uiteindelijk 2 jaar over deden om de knoop door te hakken is een bewijs dat Alex Callier en Raymond Geerts hun keuze niet holder de bolder wilden maken.

Ze heet Noémie Wolfs, is 22 jaar jong, 1 meter 77 groot en heeft donkerbruin haar en groene ogen.

Volgens Alex Callier stak Noémie al meteen met kop en schouders boven de andere (méér dan 1000!) kandidaten uit. ‘Ik hoorde best wel goede stemmen, maar die waren nooit in staat om Hooverphonic-klassiekers als Eden of Mad about you goed te kunnen interpreteren. En dat kan zij wel, op een manier dat je er kippenvel van krijgt. Tegelijk wilde ik ook iemand die niet op haar mondje gevallen was. Toen Geike nog onze frontvrouw was, moest ik steevast alle interviews doen en dat wil ik niet meer.’

‘Toen gitarist Raymond Geerts en ik voor de eerste keer beluisterden wat Noémie had ingestuurd, dachten we dat ze ons wilde foppen. Zo perfect klonk die opname. We dachten dat ze een opname van iemand anders van iTunes geplukt had. We hebben meteen de technicus gebeld met wie ze de nummers had opgenomen en die verzekerde ons dat er geen studiotrucjes aan te pas waren gekomen.’

Het grote nieuws werd gisteravond bekend gemaakt in het tv-programma "De laatste show". Waar Noémie hun nieuwste single "the night before" in een akoestische versie mocht brengen.

 

http://www.youtube.com/v/a8_fuKgxWSY?fs=1
 

 

Ik heb er alvast een goed oog in, dat de keuze zal meevallen. En het moet gezegd, ze ziet er ook nog goed uit ook!

Groetjes, en alvast een fijn weekend!

Billy

16 gedachtes over “Noémie Wolfs

  1. ik kende haar ook niet eerder hoor, Inge. Maar nu wordt ze toch wereldberoemd in België… 😉
    Weinig plannen eigenlijk, maar zoals je weet komt daar vaak verandering in bij ons

  2. ik ben het volledig met je eens, Joke. Goed gezongen, want makkelijk lijkt het me helemaal niet om voor een aandachtig publiek, én voor het éérst (!!!) alle aandacht op je te krijgen. En dan nog foutloos te zingen

  3. Ze ziet er goed uit en zingt idem dito. Op het filmpje lijkt ze kwetsbaarder en jonger dan op de foto. De groep kende ik niet tot nu toe.
    Fijn weekend Billy!

  4. Zo te lezen ben jij wel fan hé? En terecht vind ik zelf, een knappe stem en dito groep!
    Hopelijk heb je je laatste nachtje goed doorsparteld en kan je nu aan een schitterend, muzikaal weekend beginnen Billy!

  5. Ze heeft een goede stem, maar het zal toch even wennen worden denk ik. Ik vind de muziek van Hooverphonic erg goed, maar daarbij hoorde toch ook de stem van Geike. Ik ben benieuwd 🙂

  6. wowwwwwwwwwwwwwww ze ziet er indd heel goed uit en ze heeft nog een mooie stem ook.. mijn Lief lusiterde mee, en ze mag zo in zijn bandje zei hij 😉
    fijn weekeind Billy…

  7. dag Billy
    Gelukkig gaat het de goeie kant op met uw ma.
    Ik ben woensdag naar de boekenbeurs geweest, omdat het dan lerarendag is, en met 2 studentes en leerkrachten in spé, fa je dan best op die dag.
    Ik lees nu altijd Engelse boeken, en bestel die op het internet, en gelukkig lagen de Twilight boeken daar in het Engels, zelfde prijs als in Engeland, dus dat was mooi meegenomen. Enkele schoolboeken gekocht voor de meisjes, want daar heb je wel een groot aanbod van die boeken. Anders moet je die altijd bestellen,want ze zijn nooit voorradig, en het is toch leuk om die boeken eens te kunnen bekijken.
    NOg een fijne week, en het is weer een korte hé
    groetjes

dit vind jij er van...

