Weekendverslag 30 & 31 oktober – zondag

Zondagmorgen een bezoekje gebracht aan m'n moeder. Ze heeft nog pijn aan haar borst, maar dat is natuurlijk begrijpelijk en normaal. Verder gaat het redelijk met haar, alleen heeft ze soms van die verwarde momenten. Wat gezien haar ouderdom ook wel begrijpelijk is…

's Middags aten we samen met onze dochter en schoonzoon. Vrouwen hadden scampi op het menu, en wij, mannen een gemarineerd biefstuk. Heeft gesmaakt!
Daarna trokken we naar Wielsbeke, waar onze favoriete voetbalploeg naartoe moest. Het werd een wedstrijd met bijzonder weinig kansen, niet echt leuk om te kijken. En met een logisch gelijkspel als resultaat.

Na het voetbal hadden we de verjaardag te vieren van de zoon van onze beste vrienden. Kopje koffie met taart, en dan nog een potje gekaart.
Daarna scheidden de wegen van vrouwlief en ik, zij ging met het Davidsfonds op bietentocht.

En ik ging mijn schoonbroer ophalen, om samen naar Zingem te rijden voor een bluesoptreden. Ronnie Baker Brooks was de hoofdact van de avond. Wij hebben erg genoten van de stomende Chicagoblues die hij speelde. Om een idee te geven heb ik hieronder een filmpje:

http://www.youtube.com/v/mqD3icSDCMM?fs=1
 

Let ook op de basgitarist Carlton Armstrong, die ook een deel van de show stal…

Groetjes,

Billy

15 gedachtes over “Weekendverslag 30 & 31 oktober – zondag

  1. Inderdaad, we zaten tegelijkertijd te genieten van een live optreden. Toevallig hoor!
    Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt. En die basgitarist maakt er wel een act van zeg!

  2. Het reageren lijkt zowaar te gaan lukken 🙂 Allereerst beterschap gewenst voor je moeder. Gemarineerde biefstuk klinkt niet verkeerd. Met een heerlijk glas bier erbij krijg ik dat wel weg.

  3. Je moeder heeft nog wel tijd nodig om bij te komen…ik hoop dat ook voor haar en jullie dat dat gebeurd!
    Wat leuk die bietentocht! Hier ken ik wel de lampionnentocht…Heeft het iets met Halloween te maken?
    Fijne avond verder hoor!

  4. Heeeeeel fijn te lezen dat de mama goed uit operatie is gekomen! Tof dat je alles zo kan relativeren ook met het verward zijn , daar kan ik v opsteken 😉 Jullie had een goed gevuld programma naar eigen believen , tof moet dat zijn 🙂 om dan s’avonds te delen hoe het was geweest , goede muzikanten .. Dankjewel vr het delen billy en alvast een mooi wk ..

dit vind jij er van...

