Update moeder

Uiteindelijk is de ingreep dan gisteren doorgegaan, men had niks alarmerends gevonden of vastgesteld. Ingreep is goed verlopen, en toen we haar bezochten in het ziekenhuis gisteren namiddag, zag ze er prima uit.

Ik ben haar ook deze namiddag gaan bezoeken, en ze had al het bericht gekregen van de dokter dat ze morgen naar huis mag.

Een zorg minder dus…

Groetjes,

Billy

22 gedachtes over “Update moeder

  1. En nu ook maar hopen dat ze niet te lang last van de narcose houdt, dat is bij oudere mensen meestal wat lastiger. Ik wens jullie een goed herstel toe!

  2. Heerlijk…ook goed nieuws dus deze week! Vandaag mag ze dus weer naar huis, fijn hoor! Ik hoop dat je moeder goed opknapt van de operatie hoor!
    En jij….ben jij al een beetje bekomen van de schrik? Heb je al een besluit genomen?
    Sterkte met alles en ik wens je een fijn weekend!

  3. Jeetje Billy, je hebt de afgelopen week wel wat voor de kiezen gekregen zeg!
    Gelukkig eindigt de week met positief nieuws over je moeder al is ze nog niet helemaal klaar met de behandelingen. Wens haar veel sterkte en een goed herstel!
    Wat je werk betreft, ik zou ook voor optie 2 kiezen en tussendoor goed rondkijken en overal je antennes uitzetten. 49 jaar is nog jong genoeg. Laat je niet wegzetten hoor!

  4. dag Billy
    gelukkig is de operatie bij uw ma goed verlopen
    dat was ff slikken op uw werk zeg
    en toen de Sollntex sloot, was ik 35 en het was toen al moeilijk om iets anders te vinden, eens je 50 bent, hebben ze je nergens meer nodig, en dan hoor je niets anders dan dat we langer moeten werken, maar waar
    ik hoop dat de eerste schok al wat voorbij is en dat je al een beslissing genomen hebt
    nog een fijne week

dit vind jij er van...

