Alweer woensdag

Wat vliegen die weken toch!

Gisteren ben ik m'n racefiets opgesprongen, en heb ik een mooi ritje gemaakt. Eerst langs de Leie, waarbij ik ondervond dat de wind strakker stond dan ik gedacht had. Maar tegenwind starten is altijd leuk om terug naar huis te fietsen… Ik bereikte de villabuurten in Deurle en St. Martens Latem, waar het heerlijk rondtoeren is als je je ogen wil uitkijken naar al die architectonische rijkdom. Vanaf daar was het vliégen richting huis. Toen ik thuiskwam zo'n dikke 70 km op de teller. Niet mis voor iemand die normaal gezien in september de brui geeft aan de racefiets, en op winterslaap gaat. Om dan in februari-maart met een belabberde conditie opnieuw te starten. Ik ben vastbesloten om het deze keer anders aan te pakken. Als het weertje maar meewil…

Vandaag heb ik ook voor de eerste keer ons vernieuwde gazon een maaibeurt gegeven. Enkel de topjes eraf natuurlijk, want te kort maaien zou wellicht niet zo goed zijn voor die jonge sprietjes.

En nu op naar het 2e deel van de week!

Groetjes!

Billy

19 gedachtes over “Alweer woensdag

  1. Die tweede week vliegt ook voorbij joh. ALs het eenmaal morgenavond is, s het zo vrijdag, en dan zit je zo weer tegen de maandag aan te hikken, want w-end gaat nog sneller 😉

  2. mmmmmmmm, lekker hoor Billy… genieten van mooi weer op de fiets.. nog gezond ook… ik kan ook af en toe genieten van het mooie weer… al komt de winter nu wel snel aangelopen als ik zie dat ik vroeg in de ochtend even snel de ruiten moet ontdooien….
    xxxxxxxxxx

  3. Als ik aan het fietsen ben heb ik niet veel interesse in architectuur, maar het fietsen onder de weersomstandigheden als de laatste tijd vind ik wel perfect, hoewel ik geen 70 km in een dag rijd.
    Gr. J@n.

  4. In villawijken valt altijd veel moois te zien, ik zoek in een dergelijke wijk meestal een mooi optrekje uit! 😉
    We zijn weer over de helft, nog even en het is weer weekend! 🙂
    groetjes,
    Elmar

  5. dag Billy
    het weer viel deze week goed mee om de fiets te nemen.
    Vanaf dinsdag koud met regen, en dat is dan weer minder leuk.
    Misschien moet je een hometrainer aanschaffen zodat je de hele winter thuis kan fietsen.
    En de week is alweer teneinde, weekend voor de boeg.
    Mijn ouders komen vandaag terug van een 14daagse trip naar Kreta, waar het weer niet zo goed was
    mijn dochter wordt van 21 jaar, dus is het hier feest
    nog een heel fijn weekend
    groetjes

dit vind jij er van...

