Weekendverslag 9 & 10 oktober

 

Zaterdag zijn we met vrienden gaan fietsen. We zochten het deze keer niet al te ver. Auto geparkeerd in De Pinte. En daar met behulp van het knooppuntennetwerk een tochtje gemaakt. Het was schitterend weer, en we hadden dan ook enkele horecastopjes tussenin. Op één ervan zijn we op een boot beland, die aan de kaai in Gavere lag. Prachtig ingericht, met een terras op het dek, en onderin een knus ingerichte bar, en daaronder nog een discotheek. En het zonnetje op het dek voelde zo aangenaam aan, we hadden er gerust de rest van de namiddag willen zitten…

's Avonds zijn we met andere vrienden naar een optreden geweest in kultuurcentrum de Schakel. Daar kwam Roland Van Campenhout, samen met Steven de Bruyn en Tony Gyselinck. Een verrassende set speelden ze, met veel elektronische effecten. Maar ik heb ontzettend genoten.

Vanmorgen ben ik met m'n zoon gaan zwemmen. Eigenlijk ga ik nooit zwemmen als het weer het toelaat om met de racefiets op pad te gaan, maar m'n zoon zaagde m'n oren van het lijf, en wat doe je dan? Ja, meegaan natuurlijk.
Na het zwemmen zijn we samen naar m'n moeder geweest.
's Middag aten we dan weer met z'n allen, onze kids en hun partners, bij ons thuis. Vrouwlief had coq au vin klaargemaakt.

Daarna zijn we ook naar het voetbal geweest. Onze jongens speelden een aardige partij, en wonnen toch wel verdiend met 2-1.

Na het voetbal nog bij vrienden langs geweest voor een drankje.

En dat was meteen de afsluiter van het weekend.

Groetjes!

Billy

 

18 gedachtes over “Weekendverslag 9 & 10 oktober

  1. Het was idd heerlijk weer om te gaan fietsen..leuk en handig he die fietsknooppunten, kan je zelf een route maken! En zwemmen met zoonlief is toch ook leuk..goed voor de relatieopbouw!
    Vandaag beloofd het weer een mooie dag te worden…maar ik vond het vanmorgen wel erg koud hoor!
    Fijne dag!

  2. Wat een leuk weekend heb je weer gehad zeg. Je hebt echt weer genoten. Wat een goed leven heb je toch he :)..trouwen jouw vrouwlief brengt mij op het idee. Ik ga het recept eens opzoeken van coq au vin!

  3. Het was heerlijk weer dit weekend voor zowel fiets als zwembad Billy! 😉
    Maar ook voor het terras was het super, dus ik kan me voorstellen dat je best de rest van de middag op dat dek had willen blijven zitten.
    groetjes,
    Elmar

  4. Volgens mij MOET jij wel veel fietsen en zwemmen om die calorien er weer af te krijgen van dat lekkere eten en de biertjes! Haha, lekker weekend weer Billy!

  5. Het was inderdaad heerlijk weer afgelopen weekend, nog een lekkere temperatuur ook. Nu is het weer winterjassen weer, Lyan wil nog steeds haar zomerjasje pakken als ze weggaat maar dat is toch echt te fris op de fiets naar school.
    Fijne week verder!

  6. Billy,
    bedankt voor je bezoek op mijn site!
    Ik hoop dat je vaker zult langskomen. Dagelijks plaats ik items en de foto’s maak ikzelf.
    Natuurlijk heb ik ook op jouw site rondgekeken. Als ik me niet vergis had ik die van jou wel vaker bezocht, maar misschien geen reactie achtergelaten.
    Je bent erg goed bezig met je berichtgevingen en vooral de laatste items met de foto’s zijn erg boeiend. Persoonlijk vind ik dat foto’s en tekst toch iets meer maken, ze maken het samen compleet!
    Tot zien en groet,
    NANNE NICOLAI

dit vind jij er van...

