Korte nacht, langer weekend

Vanavond werk ik maar tot 1u ipv tot 5u. Dat heeft alles te maken met het jaarlijkse vriendenweekendje dat ik al jaren organiseer.

Morgenvroeg ontbijten wij (5 stellen) allemaal samen, en daarna vertrekken we voor een weekendje Gooik. Gooik ligt in het Pajottenland, de streek van de geuze en platte kaas. Bij aankomst gaan we ons begeven naar fietsenverhuur "de Spaak", waar we de gereserveerde tandems zullen op springen. Daarmee rijden we de Valleitjesroute, die we enkele weken geleden al verkend hebben.  's Middags eten we een broodje met beleg, en bij terugkomst is een tafel gereserveerd voor een uitgebreid avondmaal.

Zondagmorgen gaan we dan na het ontbijt in ons gastenverblijf "het Hof van Petronilla" op bezoek bij de geuzestekerij "de Cam". Daarna zakken we weer af huiswaarts, maar een stop onderweg hoort er ook bij…

Hopelijk valt het weertje mee, want ze voorspellen vooral voor morgen nogal regenachtig weer.

Groetjes, en een fijn weekend allemaal!

Billy

17 gedachtes over “Korte nacht, langer weekend

  1. Ah, dat klinkt top! Ik hoop oprecht dat jullie goed weer hebben, dat zou zo’n tegenvaller kunnen zijn als het zo regent…En helemaal nu ik jouw sjaaltje heb.
    Veel plezier!

  2. Dat moet reuze gezellig worden Billy. Geniet ervan! Eindelijk lukt het me dan weer eens te reageren bij je. Al dagenlang probeerde ik tevergeefs een reactie op je vorige logje te zzzzz. Lezen lukte wel maar reageren niet. Lag overigens niet aan jouw blog. Bij anderen had ik hetzelfde. Maak er een mooi weekend van Billy!

  3. Ik moet volgend jaar een feestje organiseren voor iemand die 50 wordt en een familie die over het hele land verdeeld zit. Ik klop wel even bij je aan voor advies denk ik 🙂

  4. Je bent echt een levensgenieter Billy. Te zijner tijd lees ik je verslag wel van dit vriendenweekend. Vanuit Cordoba een hartelijke groet van ons. We zijn daar een lang weekend naar toe. Er is wifi in de lounge, dus later een paar plaatjes op onze log.
    Saludos
    Mara

  5. Het is een geregel zoiets, maar dan heb je ook wat, dat kun je gerust aan jou overlaten 😀
    Geweldig, jullie zijn vast en zeker al weg en genietse! Dat het maar zeer mooi weer mag worden!
    XXX

  6. Nou dat ziet er allemaal erg leuk uit (heb op de linkjes geklikt) nu hoop ik dat het weer zaterdag bij jullie beter was dan hier, vandaag was het in ieder geval heerlijk.
    groetjes Patries

dit vind jij er van...

