Weekendverslag 25 & 26 september

Afgelopen weekend was er naar onze normen, een redelijk kalm. Zaterdagnamiddag lekker thuis en in huis gebleven. 's Avonds naar het steeds weer naar vakantie doen  verlangende tv programma "Vlaanderen Vakantieland" gekeken. Dit terwijl we een dubbele portie spaghetti van eigen makelij verorberden. Die vrouwlief steevast aan mijn kookkunsten overlaat.
En daarna waren we bij dochter en schoonzoon uitgenodigd, om naar hun huwelijks-dvd te gaan kijken. Het was leuk om nog 's die dag te beleven, vooral ook om het eens vanuit een ander standpunt te bekijken.

Zondagmorgen viel de regen met bakken tegelijk naar beneden, geen weer dus om de fiets op te springen. Ik besloot dan maar om weer de draad van het zwemmen op te nemen. Een uurtje in het zwembad geeft me toch wel een zalig gevoel, en alle sportieve beetjes helpen…
Daarna bezoekje aan m'n moeder gebracht. 's Middags hadden we onze beste vrienden uitgenodigd om mosselen te komen eten. Zij waren zaterdag terug thuis van een weekje La Palma, en hadden dan ook uitgebreid reisverslag (mét foto's) uit te brengen. Na het eten zijn we naar het voetbal geweest, wat een schaamtelijke voorstelling werd. Onze jongens verloren met 0-1…een wedstrijd om zo snel mogelijk te vergeten. Na de wedstrijd en het onvermijdelijke napraten in de kantine, zijn we nog bij onze vrienden langsgeweest voor een drankje.
En 's avonds kregen we thuis nog onze kids op bezoek, om op tv voetbal te kijken.

Omdat het gisteren dus geen weertje was om te fietsen, heb ik dat vandaag ingehaald. Het was frisjes om te fietsen, maar toch aangenaam. Een deugddoend tochtje gemaakt naar de poorten van de Vlaamse Ardennen, langs voor de wielerliefhebbers bekende dorpjes als Kluisbergen en Tiegem. Wat dus glooiend tot steile wegen betekent. Ik had 55 km op de teller, en een goed gevoel bij thuiskomst…

Groetjes!

Billy

18 thoughts on “Weekendverslag 25 & 26 september

  1. Dat “redelijk kalm” is voor mij dus razend druk, maar oké, dat zal wel aan mij liggen.
    Gie regen die jullie gisteren hadden is hier vandaag naar beneden gekomen en dat heeft de sfeer hier op de kermis niet verhoogd.
    Gr. J@n.

  2. Bedankt voor je reacties op mijn blog(s) ook al is dat niet echt jouw ding. Mijn beweegredenen heb je eigenlijk al wel door. Ik hou van de natuur en van fotograferen en ik vind het leuk om die foto’s op mijn website te plaatsen. Het is ook leuk om er reacties op te krijgen. De foto’s laten wel zien wat me bezighoudt (onder andere). Dat kan van alles zijn. Groet, F.

  3. Oei de voetbalclub verloren dus 😦 Das geen goeie zaak. Leuk idd om de huwelijksdvd nog eens na te zien, herbeleefde je de dag weer opnieuw….
    En jeemig 55 km op de teller, dan zou mijn kont echt pijn doen hoor 🙂
    groeten Inge

  4. Hallo,
    ben er weer even snel om je logjes te lezen,
    altijd leuk om zo’n video weer terug te zien, bij mijn buurtjes heb ik afgelopen juni ook een stukje gefilmd, ze vonden het super om wat bewegende beelden terug te zien.
    55 km is wel veel in mijn ogen, ik heb vanmorgen ook een eind gefietst voor mijn doen, dat zal zo’n goeie 10 km geweest zijn, dat vond ik al ver!
    fijne dag,
    groetjes Patries

  5. Heerlijk Billy om jouw verslag te lezen van het weekend waarin je weer het één en ander hebt meegemaakt. Gezellig om dat allemaal te lezen. Wilde eerder reageren maar wat problemen met vaste lijn en met usb stick kan ik alleen maar kijken. Deze reactie geschreven op een terras met wifi.
    Saludos
    Mara

  6. Hey Billy,
    wil je een andere kop dan?
    en wat vond je precies zo leuk aan die scrap?
    Ik vind scraps maken erg leuk om te doen, dus wil best proberen iets voor je te maken. Als jij dan aangeeft wat je ongeveer wilt en welke kleur dan kan ik altijd eens kijken of het lukt.
    groetjes Patries

dit vind jij er van...

