Oktoberfest München

In München is op 18 september het startschot gegeven voor het Oktoberfest. Het betreft een speciale editie van de bierfeesten, omdat ze voor de tweehonderdste keer plaatsvinden. Er werd onder meer een bier gebrouwen volgens het recept van twee eeuwen geleden.

Oktoberfest in Duitsland staat vooral voor twee dingen: weelderige boezems in diep uitgesneden decolletés en sloten bier, geserveerd in pinten die meer weg hebben van vazen. Ik zou er best thuishoren, vooral die decolletés spreken me natuurlijk aan, want ik ben eigenlijk geen pilsdrinker. Maar of ik het zou overleven…

Voor enkele sfeerfoto's, klik hier

Oktoberfest 1

Groetjes!

Billy

17 gedachtes over “Oktoberfest München

  1. Ha, hier komt mijn bi-aard weer knetterhard naar boven, ik zou dus ook volop genieten van de heuvels en dalen. Niet van het bier, dat lust ik niet zo graag.
    Maar ik krijg wel een beetje hoogtevrees als ik naar je foto kijk hoor 🙂

  2. Gelezen had ik hier al, maar gereageerd nog niet. Lijkt me super om eens mee te maken. Ik krijg al dorst wanneer ik er alleen maar aan denk. Wanneer drinken we weer een steenezeltje Billy?

dit vind jij er van...

