Een gevarieerde week

Afgelopen week is er nogal wat gebeurd, en ik had dan ook relatief weinig tijd om bij te benen in weblogland. Gelukkig lijken vele loggers nog in zomerstemming zodat het aantal logjes best meeviel.

Deze week o.a.

  • heb ik mijn petekind (m'n broers dochter) uitgewuifd, die vertrok voor enkele maanden naar Taiwan, gevolgd door een reisje door China. Zij heeft sinologie gestudeerd, en in Taiwan wil ze dat nog wat bijschaven. China is dan bedoeld als toeristische trip.
  • heb ik eindelijk nog 's op m'n racefiets kunnen wippen voor een (klein) tochtje
  • gevolgd door een verjaardag vieren van een vriendin. Werd beklonken met een uurtje kaarten.
  • kregen wij diezelfde dag nog het afschuwelijke nieuws dat het kleinkind van ex-buren van ons, mensen die we nog steeds elk jaar met vrienden erbij uitnodigen voor een etentje, voor de ogen van z'n ouders werd omver gereden op het zebrapad door een roekeloos rijdende automobilist. Het kind, 6 j oud, overleed later in het ziekenhuis. Triest, en een volkomen drama voor de ouders en grootouders!
  • hebben we potten en planten gehaald om bij ons terras te zetten. Maak ik wel 's een apart logje over
  • kregen we op het werk donderdagavond een ware zondvloed te verwerken. Een stortbui veranderde de werkvloer op vele plaatsen in een zowat 20 cm hoge watervlakte. De hele werknacht natte voeten gehad dus
  • hebben we plannen gemaakt voor het komende weekend. Waregem Koerse weekend trouwens. Waar weer heel wat activiteiten staan te gebeuren, maar waar wij eigenlijk weinig aan deelnemen.
  • we zoals gewoonlijk af en toe bezoek kregen, of op bezoek gingen bij vrienden

Nu op naar het weekend, maar éérst nog een nachtje werken…

Fijn weekend allemaal!!!

Liefs,

Billy

β™₯

 

 

17 gedachtes over “Een gevarieerde week

  1. Na het lezen van dit rijtje lijkt het met dat wat rustig weekje toch ernstig mee te vallen. Wat vreselijk van jullie ex buren om op zo’n manier je kleinkind te moeten verliezen. Hier is het ondertussen droog geworden en dat mag wat mij betreft wel even zo blijven. Fijn weekend Billy.
    Groetjes.

  2. Dat is zeker een gevarieerde week! Wat een ontzettende tragedie, dat ongeluk van dat jongetje! En die studie van jullie petekind is wel heel bijzonder, daar kiezen niet zoveel mensen voor (denk ik).

  3. Hoi Billy
    Nu ik dit lees heb jij een druk weekje.
    mijn week was niet zo druk na de vakantie.
    En wat de verjaardag betreft die hebben we samen geviert en dat was inderdaad in de vakantie.
    Bedankt voor de felicitatie.
    Groetjes Rinus

  4. Van alle informatie die je ons geeft, is die over dat kleinkind van je ex-buren wel heel erg. Vreselijk om op deze manier je kleinkind te moeten verliezen door zo’n schurk van een automobilist. Ben er helemaal stil van Billy. Onze kleinzoon is een paar dagen bij ons nu te logeren en dan begrijp je mijn woede.
    Fijn weekend en tot blogs.
    Saludos
    Mara

  5. Leuk vr je petekind !!! Een vriendin van mij geeft dit ook gestudeerd .. maar mooi dat ze er heen kan . Vreselijk vr je ex-buren , amaiiiiiii … pfff … Benieuwd naar je terras ! Verder wat een drukke agendaaaaa heb jij ook πŸ™‚ Wens jullie een gezellig relaxerend weekend toe billy ! groetjes x

  6. Nou, deze logger komt als het goed is weer dagelijks in je feedreader hoor πŸ™‚
    Je hebt weer een lekkere week gehad, ik was ook in het tuincentrum vandaag. En een reis naar Taiwan en China, helemaal te gek! Als je jong bent (ook als je ouder bent hoor) moet je reizen vind ik, heel veel reizen! En oh wat een drama voor die ouders van het kindje! Er is niets ergers dan je kind verliezen, of hij/zij nou 0 of 80 is. Sterkte voor iedereen daar!
    Groetjes!

  7. Heftig weekje Billy. Taiwan lijkt me zeer de moeite waard eens te bezoeken. China mocht ik al eens bezoeken. Je kind voor je ogen dood gereden zien worden moet verschrikkelijk zijn. Hopelijk is de verantwoordelijke opgepakt.

  8. Dag Billy
    wat erg van dat kind, kreeg er kippevel van toen ik het las. zoiets kom je als ouder nooit meer te boven, denk ik dan.
    Je hebt het weer druk gehad zo te lezen, maar dat zijn we van u gewend.
    De zon schijnt nu nog, maar er wordt weer hevige buien verwacht voor zondagmiddag.
    Wat een weertje de laatste tijd zeg, niet meer normaal.
    Michael is geslaagd voor zijn examen, dinsdag moet hij psychologische proeven gaan afleggen, en dat is koffiedik kijken
    nog een fijn weekend

  9. zow dat was me het weekje wel!hier ook een week achter de rug die ik nooit meer over zou willen doen en nog is het nog niet voorbij.kan helaas hier niet verder uitwijden maar als je gerine spreekt vraag haar er maar na.maar in elk geval een hele fijne zondag daar en hopelijk dat het weer bij jullie beter is dan hier.
    knufff van HH

  10. En, het weekend ook zo druk gehad? Gave reis trouwens naar Taiwan en China..bijzonder ook! Ohhh, vreselijk zeg om op zo’n noodlottige manier je (klein)kind te verliezen, wat een verdriet zal het daar in die familie zijn, verschrikkelijk!
    Voor jou een fijne dag kerel…hopelijk met een zonnetje!

  11. Ach Billy, wat enorm triest van de kleinzoon van jullie exbuurtjes/vrienden. Mijn gedachten gaan naar hen uit, en uiteraard naar de ouders…
    Je week ziet er verder weer als ‘Billy’s’ uit, lekker vol!
    Leuk voor je petekind zeg, wat een trip! Ik hoop dat ze zich goed weet te vermaken daar!

dit vind jij er van...

