laatste week vakantie gaat in…

Vandaag gaat mijn laatste weekje vakantie in, maandag 9 augustus moet ik weer aan de slag.

Hebben jullie ook de indruk dat vakantiedagen sneller gaan dan werkdagen? Het is natuurlijk wel zo dat we al een berg werk verzet hebben, en daarna volop genoten.

Vrijdag zijn we met 2 vriendenstellen gaan fietsen. Fietsen op de wagen, en hop richting Sluis (Zeeuws-Vlaanderen). Daar reden we de Zwinroute. We kwamen door pittoreske dorpjes en reden ook een stuk langs de kust (Cadzand). Mooie afwisselende route. Mรฉt bijhorende horecastops… ๐Ÿ˜‰
Na onze rit hebben we nog een terrasje gedaan in Sluis, en daarna zijn we in Knesselare gaan eten in de Muze. De mannen aten een serieuze lap biefstuk, terwijl de vrouwen mosselen namen.

Zaterdag hebben we eens rustdagje ingebouwd. Lekker thuis…

Zondag hadden we al onze vrienden die geholpen hebben bij ons tuinproject uitgenodigd voor een barbecuefeestje. Het werd als vanouds een hele gezellige dag, waarop we allen genoten van hapjes, drankjes en lekker eten. En daarna nog tot in de late uurtjes "nagepraat" hebben…

Groetjes,

Billy

โ™ฅ

18 gedachtes over “laatste week vakantie gaat in…

  1. Dag Billy
    wat erg voor uw laptop, ik zou hem ook niet laten herstellen. Niets gaat tegenwoordig nog lang mee.
    Mijn vast pc heb ik in aldi gekocht, iedereen vond die daar super. Het eerste jaar, is die drie keer stuk geweest, altijd het moederbord. Gelukkig konden we die toen nog in Gent binnnen brengen (nu moeten die naar NDL), een vriend heeft er dan eens naar gekeken en sedert werkt hij goed, en is nu al 5 jaar, mijn mini laptop, was ook al stuk na een jaar, gelukkig nog in garantie.
    Ik ben blij dat ik voorlopig maar 1 valse tand zal hebben. Een ontsteking onder de wortel, denk dat je daar niet veel aan kon doen.
    En de tijd, die vliegt altijd snel voorbij, als je nu werkt, of thuis bent.
    nog een fijne, laatste vakantieweek
    groetjes

  2. nog vergeten te zeggen,dat ik heel veel mensen ken, die niet zo aan Engeland zijn, ik weet ook niet hoe het komt, dat ik daar zo gek van ben
    heb dat alvast niet geerfd van mijn ouders, die zijn anti-Engels

  3. Vrije dagen gaan in de meeste gevallen sneller, zeker als je druk bent. Maar bij mijn laatste vakantie was dat niet het geval. Ik was zo beroerd dat de dagen erg langzaam gingen. Tja je moet er wat voor over hebben he?!
    Geniet nog van deze laatste week vakantie!

  4. lekker he zo die rustige dagen.
    ik heb nog 2.5 week ( van de bijna 6 ) en dan mogen wij ook weer.
    gelukkig eerst rustig opstarten ( 2 dagen van 10 tot 14.00 hahah ) zonder leerlingen en de week er op mogen we weer vol aan de bak pfft ..
    denk er nog even niet aan hoe leuk ik mijn werk ook vind ๐Ÿ˜‰
    geniet van je laatste week !!
    xx

  5. Hoi Billy, balen he dat de vakantie zo snel gaat (hier ook haha), ik ook zelf nog een weekje, jammergenoeg wil het weer ook niet van harte ;-(
    Fijne week nog, liefs Bettje

  6. Ja idd dat idee heb ik altijd ook dat vakantiedaagjes stukken sneller gaan. Mosselen eten is lekker, zeker in Zeeland. Lust jij ze soms niet dat een lapje biefstuk nam?????
    Ik hoop dat ik nu weer kan reageren want op de een of andere manier lukt het niet om bij web-loggers te reageren, wel bij iedereen die geen web-log account maar iets anders heeft. Nu net, tip van Leo, browsergeschiedenis en cookies verwijderd, nu zou die moeten werken.
    Wens jou een hele fijne laatste vakantie week toe, ik ga morgen weer aan t werk!
    groetjes Inge

  7. dag Billy
    Ik heb verschillende potten levi’s verf gekocht (was maar 5 euro) en ik moet zeggen, de rode verf, dekt in het geheel niet.
    Ik schilder het liefst met Dulux verf; Die heb ik nu weer gekocht.
    Inderdaad de regen is niet zo leuk, maar vandaag zou het droog worden, maar nu ga ik wat werken.
    We zijn gisteren naar de Carrefour in St.Eloois vijve geweest en ik begrijp niet, hoe die in Kuurne dicht moest. Ik vind het in Vijve, vuil, wanordelijk, klein, …mij ziens ze daar niet meer; Ga dan liever eens in de maand naar Brugge
    nog een fijne dag
    groetjes

  8. Vakantie? LOL, wat is dat vakantie, ik denk dat maar weinig vrouwen echt vakantie kennen, alles gaat door 24/7 zelfs OP vakantie ๐Ÿ˜‰
    Maar het is wel zo, als het gras even anders is dan dagelijks gewend dan gaat het sneller voor je gevoel…
    Ik ben toch heel benieuwd naar de foto’s van de tuin nu, met mij meer denk ik, hahahaha
    XXX

  9. OP vakantie IN een hotel ben je toch gediend, zelfs als vrouw hoef je dan nog weinig te doen toch?
    Foto’s van de tuin komen er wel nog aan hoor, maar mijn laptop krijg ik pas eind volgende week terug…

  10. Ha Billy, dat noem ik nog eens genieten weer! Fijn hoor… Ik hoop dat deze laatste week om kruipt en gevuld is met al het goede des levens!
    Ik ben zeer benieuwd naar de afloop van je tuinproject en hoop, uiteraard mede daarom, dat je laptop toch maar snel weer operabel is.

  11. Het hele leven gaat snel vind ik, ook buiten de vakanties om.
    Maar dat neemt niet weg dat ik er volop van geniet, van het leven รฉn van de vakanties.
    En zo te lezen doe jij dat ook! Veel plezier deze laatste vakantiedagen!

  12. Goh, die indruk heb ik nou he-le-maal niet! ๐Ÿ˜‰
    Tรบรบrlijk gaan vakantiedagen sneller, dan doe je immers (bijna) alleen maar leuke dingen. En wanneer het dan ook nog mooi weer is, time flies …
    Ben zelf alweer een week aan het werk, lijkt of ik nooit ben weggeweest … ben alweer hard aan vakantie toe haha!
    Geniet dan nog maar even van die laatste paar daagjes, Billy. En sterkte alvast voor maandag de negende ๐Ÿ˜‰

dit vind jij er van...

