De geschiedenis herhaalt zich…

Pffffff, wat is het toch balen zeg!

Mijn laptop is sinds vorige maand uit garantie, en gisteren kreeg ik het deksel niet meer dicht. Blijkbaar een onnozel vijsje dat afgekraakt is, en om dat te herstellen moet ie helemaal naar de hoofdzetel van Hewlett Packard gestuurd worden. Kostprijs volgens de technieker in de pc-winkel waar ik informeerde zou zowat de prijs van een (goedkope) laptop zijn! Ik heb dan maar gevraagd om een bestek te laten opmaken door HP. Maar ik denk niet dat ik hem zal laten herstellen. Per slot van rekening werkt hij nog, maar is het alleen vervelend om hem op te bergen en ergens mee te nemen natuurlijk…

Ik zit dus momenteel met m'n allereerste (ook al niet ongeschonden) laptop opgescheept, die bij dochterlief lag weg te kwijnen. Gelukkig komt hij in noodgevallen als deze nog eens van pas..

Het vervolg van het fotoverslag van ons tuinproject zal dus nog eventjes op zich laten wachten, want de foto's staan al klaar op mijn andere laptop.

Intussen zijn we eindelijk in vakantiesfeer geraakt, en naar goede gewoonte betekent dit vooral in het gezelschap van vrienden genieten van lekker eten en drankjes… 😉

Groetjes!

Billy

18 thoughts on “De geschiedenis herhaalt zich…

  1. Ajai wat vervelend Billy. Dat ding van mij is ook een HP, gelukkig heb ik er nog geen problemen mee gehad, maar ik zal maar niet te hard roepen. Sterkte ermee.
    Gr. J@n.

  2. Dit is wel heel vervelend voor jou Billy. Ik leef met je mee, want jij zonder laptop is hetzelfde als een café zonder bier. Wie zong dat ook al weer? *Wink, Big Smile*
    Dan nog wat: Je hoeft toch niet in vakantiesfeer te raken, om vooral in het gezelschap van vrienden te genieten van lekker eten en drankjes. Al komt het met bakken naar beneden, dan kan dit genieten ook.
    Groetjes
    Mara

  3. zal je altijd zien .. zoiets gebeurt altijd als de garantie verlopen is.
    Kan je ’t niet aan je verzekering opgeven?
    lekker he vakantie, ik heb nog 3 weken te gaan ( vliegen ook om )
    geniet er nog maar van!!
    xxx

  4. Balen dus als een stekker. Hoe lang de mijne het nog uithoudt is niet bekend, staat al op een koeler want raakt oververhit. Volgens de zonen heel normaal met een goedkope van 3 jaar. Nog even doorsparen en dan zit ik aan de MacBook van Apple. Sta er nu alleen nog maar bij te kwijlen 🙂 Fijn weekend en geniet verder van je vakantie

  5. Wandelend van blog naar blog kom ik even kijken.
    En begin ik mij zorgen te maken over mijn laptop.
    Drie jaar oud.
    Komen dan de gebreken?
    Sterkte met jouw laptop.
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

  6. Computers zijn leuke dingen, maar ze moeten het WEL doen! Balen Billy, ik leef met je mee!
    Maarre, zorg dat je hierdoor niet nóg meer drankjes gaat nuttigen hè?
    😉

  7. Hoi Billy, da’s flink balen zeg, ik ben idd erg blij met mijn nwe pc, maar dat was ook hard nodig hoor, ik kon er niet meer op vertrouwen, ‘knalde’ er steeds uit! Hopelijk lost het zich toch snel op joh!
    Fijn weekend, liefs Bettje

  8. Wat een pech toch weer! Kun je zien hoe “verslaafd” we inmiddels aan bepaalde dingen zijn geraakt 😉 Zelf zou ik helemaal niet zonder kunnen, maar dat komt ook omdat ik mijn geld moet verdienen met onder andere een laptop of computer. Succes met de eventuele reparatie!

  9. Dat zal je altijd zien. Spullen gaan altijd op het verkeerde moment stuk. Wat zonde dat de laptop net uit de garantie is. 😦
    Maar jullie hebben nu lekker vakantie begrijp ik? Geniet ervan. Samen met vrienden en onder het genot van drankjes klinkt erg goed.
    OT: Vanaf vandaag weer updates op mijn weblog, het ging een tijdje niet zo lekker, maar sinds ik de 14 weken gepasseerd ben gaat het steeds weer iets beter. Gelukkig.

  10. Ja jammer van die laptop. Maar hij werkt toch nog wel gewoon, ik zou hem ook niet laten repareren voor zo’n bedrag.
    Gelukkig heb je die oude ook nog als reserve.
    Geniet maar lekker van je vakantie, van je vrienden, etentjes en uitstapjes!
    groetjes!!

dit vind jij er van...

