Vakantieproject – 3

Vorige donderdag werd het grof geschut ingezet om de laatste restjes coniferen te verwijderen…

Gelukkig heeft mijn broer ervaring met het besturen van graafmachines, en hij deed zijn werk fantastisch goed

P1030692 

Zo zag de tuin wildernis er uit toen de coniferen uitgegraven waren…

P1030691 

P1030693 

Daarna heeft broerlief een diepe put gegraven waarin de (afgegraven) graszoden van de voortuin in verdwenen

P1030696 

Tot zover de voorbereidende werken. Wordt vervolgd…

11 gedachtes over “Vakantieproject – 3

  1. Billy, allereerst nog gecondoleerd met het overlijden van je oom, veel sterkte gewenst daarmee.
    Wat betreft de tuin, die is nu mooi leeg zeg haha! En ze zeggen het hè? Een goede voorbereiding is het halve werk … straks heb je weer een mooie houten afsluiting. Meestal kost dat helaas wel een paar euries, tjonge jonge, wat is een tuin aanleggen/onderhouden een dure kwestie zeg. Maar, dan hebbie straks ook wat moois, toch? Suc6 gewenst met je vakantieproject!

  2. Hey ik heb er eentje gemist en dat is rigoreus Billy, ik ben heel erg benieuwd wat er voor in de plaats terug komt allemaal, ik vermoed prachtig en romantisch, meer naar deze tijd 😀
    XXX

  3. Phoe nou dat is een heel best project, veel werk maar het wordt vast ook mooi na al het werk. Ik vind de foto’s van Suikerrock ook erg leuk, wat een ouwe rockers hè, super om te zien. kan me voorstellen dat je genoten hebt!
    groetjes Patries

  4. Een berg werk hebben jullie daaraan gehad Billy. Maar het gaat er vast mooi uitzien als alles klaar is. Makkelijk hoor als je zo’n handige broer hebt.

  5. Ik ben errrrg benieuwd hoe het er uit gaat zien! Wat fijn dat je broer je zo kan helpen.
    Ik kan zelf helemaal net tegen al die verbouwingsrommel en ben dan ook erg blij als er, mocht het zich voor doen dat er gerommeld moet worden,hulp is…
    Succes ermee!

dit vind jij er van...

