Vakantieproject – 2

Het fotoverslag van de eerste fase van ons tuinproject:

Zo zag het er uit aan het begin: zieke coniferen, scheef getrokken wasdraad…

BILD0126

rond ons terras

BILD0127

de eerste coniferen moesten er aan geloven…

BILD0128

aan de zijde van onze achterburen

BILD0134

en rond het terras

BILD0135

Op de voorgrond zie je ons dorre gazon, met duizenden stukjes uit de coniferen…

BILD0136

De ingekorte haag verdween in 2 hoge containers…

BILD0130

Tot zover de eerste fase die uitgevoerd werd op maandag 19 juli.

Wordt vervolgd…

11 gedachtes over “Vakantieproject – 2

  1. Het ziet er nu wel heel armetierig uit.
    Wat een klus lijkt me dat. Ik vind jullie erg dapper, zelf hebben we ook een paar bruiner wordende coniferen maar ik kijk het nog maar eventjes aan. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

  2. jaaaaaaaaaaaaaa, nu wil ik ook weten hoe het geworden is hoor… dit zijn foto’s van vorige week… dus je bent vast al veel verder…. *lief kijken*
    knuf, h

dit vind jij er van...

