Suikerrock

Gisteren ben ik met m'n schoonbroer en 2 vrienden naar Suikerrock geweest. Netjes op tijd vertrokken zodat we zonder probleem en ruim op tijd de markt van Tienen bereikten. De ene vriend had nog geen ticket, en dat was nog een probleempje dat diende opgelost te worden. Het duurde wel een tijdje voordat hij er eentje kon op de kop tikken, maar wachten wordt beloond…en het lukte ook nog! En dat aan dezelfde prijs als onze (ruim op voorhand via internet bestelde) tickets. 

Eens de eerste artiesten (Ray Manzarek en Robby Krieger van the Doors), viel het op hoe bloedheet het nog was (rond 19u). Het optreden van de overlevers van deze legendarische band vond ik fantastisch. De plaatsvervangende zanger Miljenko Matijevic (zoals jullie wellicht wel weten is de zanger van the Doors, Jim Morrison, al een aantal jaren geleden overleden) vond ik een waardige vervanger. Zijn stemgeluid klonk bijzonder dicht bij dat van Jim Morrison, en qua uitstraling hoefde hij zeker niet onder te doen.

Daarna kwam hitmachine John Fogerty, die vele van zijn populaire hits kwam spelen, en daarmee duidelijk het publiek wist te bekoren.

En daarna kwamen de baardige mannen van ZZ Top, die met hun gitaarwerk en soms fijne humor een waardige afsluiter vormden voor een mooi avondje schitterende muziek en sfeer!

Enkele sfeerbeelden…

P1030664Robby Krieger

Ray Manzarek Miljenko Matijevic 

P1030676John Fogerty
P1030679 ZZ Top 

Groetjes,

Billy

ā™„

13 thoughts on “Suikerrock

  1. wowwwwwwwwwwwwwwww, dat klinkt als iets waar mijn Lief en ik bij hadden moeten zijn… allemaal favo’s van hem…
    fijn weekeind Billy.. knufffffffffffffffff

  2. Wow klinkt als een fantastische dag /avond šŸ™‚ Heb weer iets gemist !! Heel mooie foto’s trouwens , bedankt vr het delen ..had geen idee dat suikerrock zo goed was … geloof zelfs dat ik het niet kende , shame shame .. .fijne dag nog !

  3. ouwe rocker šŸ™‚
    maar je hebt gelijk, in sept ga ik naar U2
    kijk er al naar uit en misschien heb ik dan de smaak te pakken om weer naar concerts te gaan
    groetjes en nog een heel fijne vakantie

  4. Dat ziet er gaaf uit Billy!
    Sunnyboy gaat a.s. Zaterdag met mijn stoeriebroerie naar Stonehenge. Die heeft, sinds broerlief hem een aantal keren mee heeft genomen, de smaak van het festivallen te pakken…

dit vind jij er van...

