Sportieve hoogtepunten

Vandaag heb ik gesmuld van de Tour…

 

De Tour in de Hel van het Noorden, nooit gezien! En de wedstrijd bleek zo sensationeel als voorspeld werd. Tragiek van de bovenste plank. Valpartijen en lekke banden zorgden voor tijdsverschillen, waardoor de tenoren van de Tour écht gas moesten geven. Heerlijk toch! Uiteindelijk haalde één van mijn favoriete renners de overwinning vandaag, en veroverde ook nog de groene trui.

Thor Hushovd

En in het geel een andere favoriet van me. M'n dag kan niet meer stuk!

Fabian Cancellara

Ik hoop dat heel Nederland evenveel zal genieten van de wedstrijd van vanavond. Die ik door m'n nachtwerk dus niet zal kunnen volgen. Ik ben al razend benieuwd naar de uitslag…

Groetjes!

Billy

15 thoughts on “Sportieve hoogtepunten

  1. de voetbal uitslag weet je inmiddels al wel, denk ik.
    maar eigenlijk kan me dat niet zoveel schelen. wel leuk natuurlijk voor al die oranje fans en bovenal voor de spelers.
    maar veel liever kijk ik naar de tour en inderdaad, wat een etappe!!!
    gesmuld heb ik er van. jammer dat frank schleck eruit ligt.
    ik zit al klaar voor de volgende etappe (figuurlijk dan 🙂

  2. Nederland – Spanje dus 😉
    En dat heeft nog niemand gemeld voor jou? hahahaha
    Wat de tour betreft, heb de eerste etappe gezien die door Zeeland ging, toevallig, ik zette de tv aan en zag de eerste valpartij dankzij die hond.. tsjah, voor het eerst dat ik het helemaal heb zitten kijken en toen in Brussel ja in de trechter, wowwwwwwwwwww
    Verder heb ik er totaal geen verstand van nog, wat niet is kan komen 😉
    XXX

  3. Echt naar de tour kijk ik niet, wel na het praatprogramma hier middernacht daar over. Maar als je zo’n wielerfanaat bent kan ik me voorstellen dat jij de tijd van het jaar weer hebt. Geniet er van

  4. Ik keek naar de datum van deze log en dacht: 7 juni 2010 jouw laatste log? En Morgaine, Pia en Gerda reageren op 7 augustus 2010?? Duh, je hebt gewoon de dag en maand omgedraaid … da’s zeker Belgisch haha!
    Maarre a.s. zondag dan de finale hè? Spanje-Nederland. Dan zit ik wel lekker te chillen op m’n hotelkamer aan zee. Maar ze hebben in dat dorpje daar vast ergens een bruine kroeg waar nu alles oranje kleurt 😉
    (en ik hoop zó dat ze gaan winnen!)

  5. ik had op die datum nog niet eens gelet, Desire. Bedankt om me er attent op te maken! Is intussen gewijzigd.
    Ik duim alvast voor Nederland zondag!!!

dit vind jij er van...

