Puffen!

Pfffffff, we hadden er zo naar verlangd. Maar voor mij hoeft het nu ook weer niet zó warm te zijn hoor. Vandaag kregen we 32°C te verwerken, en morgen voorspellen ze hier 37°C. Gewoonweg niet te doen zeg! Het is puffen en zweten, geen zin om ook maar iéts te doen. Het wordt snakken naar vakantie, maar daarvoor is het nog een dikke 2 weken wachten voor mij.

Morgen wordt dus in elk geval een rustig dagje.
Voor Oranje op het WK een heel beslissende dag, want tegen Brazilië wordt het vast en zeker geen makkie. Die ploeg staat er gewoon altijd! Een taaie brok dus.
Dàt zal ik zeker volgen op tv. Dat de beste mag winnen!

Groetjes!

Billy

26 gedachtes over “Puffen!

  1. Het is idd warm..maar ik klaag niet hoor, want het is namelijk nooit goed! Dan maar wat rustiger aan doen en ons maar aanpassen!
    Ben heel benieuwd hoe Nederland speelt morgen!
    Fijne avond hoor!

  2. Als dat morgen maar goed gaat! IJskoud bier in combinatie met hitte 😉 Ik geloof dat ik er niet aan begin (het bier dan, de hitte kom ik niet onder uit). Gelukkig waait het hier nog een beetje, dat is wel fijn!

  3. Het hoort er toch wel bij hoor. Warmte in juli.
    Ik kan het allemaal nog wel aan haha. Alleen het reizen met de trein (vooral een volle) is wel erg zweterig.
    En ja, dat voetbal. Dat ze maar mogen winnen van Brasil! Het eerste gedeelte kan ik niet zien, dan ben ik nog onderweg evenals afgelopen maandag. Ik hoop dat ik dan in ieder geval een rustige treinreis heb.

  4. Oh lieve schat het is toch wat. Maar jij hebt de vakantie nog voor de boeg! Ik hier, in deze hitte ben de gehele zomer aan het werk. Ik wens je alvast een hele super fijne vakantie en een spannende wedstrijd. Ik ga niet kijken want daar krijg ik het maar warm van.
    🙂

  5. Het is hoogste tijd voor een tropenrooster en siësta Billy!
    Van mooi weer houden we allemaal maar je kunt het ook overdrijven, iets minder mag ook van mij best! 😉
    groetjes,
    Elmar

  6. Hoi Billy, trek wel mijn badpak aan oder sowas, onder de ventilator en rustig mijn werk doen…gelukkig hoef ik alleen maar te zitten daarbij hihi, ja echt heul warme! De rest van de dag vertoef ik wel in het badje ;-), fijne zwoele avond Billy, liefs Bettje

  7. Volgende week wordt het beter, zeggen ze op de Nederlandse tv.
    Rond de 25 graden!
    Voetbal volg ik niet zo, maar morgen wordt het niet druk in de salon!
    Liefs

  8. Ik heb nog geen enkele wedstrijd van het WK gezien, erg he? Ik hoor het vanzelf wel of “we” doorgaan of eruit liggen, maar ik denk het laatste . .
    Op zich vind ik die warmte wel lekker hoor, maar het probleem is het plotselinge. Vorige week hadden we nog de winterjas aan en nu liggen we onder de ventilator.
    Succes en nog even 2 weekjes doorzetten!

  9. Ik geniet van die zon… Toegegeven, ik moet me ook niet te druk maken want dan wordt het iets inder uit te houden. Maar ja, je kent inmiddels wel de kou en ik dus zult begrijpen dat ik nu helemaal in mijn hum ben! 😉
    En vanmiddag zit mams voor de buis gekluisterd…Dat wij maar mogen winnen! 😉
    Sterkte jullie daar, met die warmte…

  10. Idd wel puffen ja…gelukkig staat het zwembadje hier al uit! Wist dat je naar voetbal ging zien :-)in ieder geval een koelend weekend billy ..T’is goed begonnen ! groetjes x

  11. Dit is de tweede keer dat ikl deze zelfde reactie schrijf. Want na de eerste meldde dat achterlijke weblog dat m’n reactietijd verstreken was. Wat een idioterie zeg!!!! Hier opnieuw m’n reactie:
    Inderdaad is dit veel en veel te heet! Het is hier hollen of stilstaan. Maar bijna nooit de gulde middenweg waarbij het een goede temperatuur is. Geef mij maar 20 – 21 graden met een z☼nnetje. Warm zat. Ook niet te heet om nog te werken. Brazilië is gepasseerd en Duitsland walste over Argentinië heen. Een finale met Nederland-Duitsland lijkt me wel wat.

  12. hahahahaha vanmorgen nog voor 12 uur gaf de thermometer al bijna 40 graden aan hier op het balkon nog uit de zon 😉
    Dan weet je het wel, maar nu is het heerlijk buiten!
    En mijn dochter.. kijkt voor het eerst een beetje Oranje mee dit keer en wil graag Oranje – Wit zien in de finale 😛
    XXX

dit vind jij er van...

