Pearl Jam – Black

Zaterdag is ietsje anders gelopen dan voorzien was. De hele voormiddag in bed gelegen, het feesten wat te heftig aangepakt. In de namiddag wat rustig gehouden, en heb ik de iTunes-bon die ik kreeg voor vaderdag ingeruild.

Ik heb enkele albums gedownload, waaronder dat van Elbow: "The Seldom Seen Kid", waarop het nummer terug te vinden is dat ik vorig jaar plaatste, "One day like this".

Ik heb ook eindelijk Pearl Jam toegevoegd aan m'n collectie. Was het eigenlijk al lang van plan, maar als ik bij de platenboer kom vergeet ik dan wel 's wat ik nog wou toevoegen aan m'n muziekcollectie. Ik heb gekozen voor hun populairste album, "Ten". Waar ook dit nummer op staat, wat zowat mijn favoriete Pearl Jam nummer is.

http://www.youtube.com/v/6X8Ic86Hx3w&hl=nl_NL&fs=1&

Muzikale groetjes!

Billy

17 thoughts on “Pearl Jam – Black

  1. Ha die Billy! Pearl Jam….wat een geweldige muziek! Gisteren waren ze in Nijmegen, maar ik was naar Parkpop Den Haag, had ze wel graag gezien hoor ;-). Geniet van de muziekske in deze hete zon Billy, liefs Bettje

  2. Je wordt ouder papa 😛 whahahahaha
    Je hebt telkens langer nodig om bij te trekken, erg he? 😉
    maar daarvoor in de plaats heb je weer iets anders moois gedaan, muziek ga ik later even luisteren 😀
    XXX

  3. Tja, een morgen je brak voelen moet je voor een beetje feest over hebben toch? 😉
    Lekker rustig liedje voor op een snik hete dag! 🙂
    groetjes,
    Elmar

  4. Tja paps, de jaartjes worden voelbaar he… Het was dan ook niet een klein programma dat jullie voor het weekend hadden, las ik?? Daar zou zelfs een ‘jongere’ nog moe van worden.;-)
    Ik hoop dat je inmiddels weer op de been bent en van het zonnetje,dat het overigens momenteel schandalig af laat weten hier in Amsterdam, het regent nu notabene!, hebt genoten.
    Ciao!!

  5. Haha, hier is het spreekwoord, ’s avonds een vent, ’s ochtends een vent ;-)Maar ik ken je gevoel hoor Billy, dan is nog even blijven liggen een hele goeie optie.
    Groetjes Inge

  6. tsjaaaaaaaaaa Billy.. de jaren gaan voor ons allemaal tellen 🙂 maar zolang je geniet is alles OK…
    Pearl Jam… ik heb ze 2 keer live zien optreden… geweldig… dus dit nummer brengt me mooie herinneringen…
    en het is alweer haast weekeind… een leuk weekeind hier, de start van de tour…
    liefs, h

dit vind jij er van...

