Weekend!

Jaaaaa, voor mij is het al weekend! Komende nacht hoef ik niet te werken, ik nam een dagje (nachtje) vrijaf. De voorbode op een druk weekend (alweer)

Straks gaan we op de koffie bij de buren om ons project voor de vakantie te bespreken: het plaatsen van een nieuwe tuinomheining. Kijken of ze eventueel een deel van de kosten willen bijdragen.
Vanavond dan naar een drink voor de verjaardag van een collega/vriendin van vrouwlief, en daarna nog naar een feestje ter gelegenheid van de verjaardag van een nichtje (wordt 18 vandaag).

Morgen gaan we dan met vrienden fietsen. Doordat ik vannacht dus niet hoef te werken, kunnen we er al in de voormiddag op uit trekken.
's Avonds krijgen we dan vrienden op bezoek, die hun eerste communicantje komen tonen. Dan wordt de barbecue aangesproken, zodat we buiten van enkele hapjes kunnen genieten.

Zondag is er weer feest! Dan vieren we de verjaardag van de vriend van schoonzus. Hij is de eigenaar van een restaurant in de buurt hier, dat evenwel in het weekend gesloten is. Toch gaat het feestje gewoon in zijn restaurant door, ik ben al benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Ik wens jullie allen een heerlijk weekendje toe!

Liefs,

Billy

17 thoughts on “Weekend!

  1. Tsjonge, je hebt er er maar druk mee 😉
    Hier wat rustiger, kleine meid lekker uitgeslapen, is nu weer spelen. Vanavond gaat zij logeren en heeft Mama een feestje 😉
    Fijn weekend, geniet ervan!!

  2. Dat hoort weer aan als een druk en gezellig weekend Billy, veel vrienden veel feestjes.De bovenste foto op mijn weblog is gemaakt bij de afslag naar Piesport war we een keer of drie overnacht hebben tijdens de 4 landen rit. Een mooi uitzicht over de Moezel.
    Groetjes.

  3. Zo’n soort weekend was bij ons de bedoeling een week geleden maar helaas het weer liet ons in de steek en nu zit ik alleen zonder kind, zonder tuin en geen BBQ…. uhm…
    (maar ik geniet op en top) 😀
    Een heel fijn weekend Billy!
    XXX

  4. dag Billy
    amaai jij bent nogal een fuifbeest zeg
    wij hebben deze middag ook bbq gegeten
    ben nog ff naar de braderie in KOrtrijk geweest, geen volk zoals vroeger, de terrasje zaten maar half vol, en ja, de kortingen zijn ook nog dat niet, dus afwachten tot donderdag, maar dan zal ik waarschijnlijk moeten werken
    we hebben woensdag een bbq op school, dus dat wordt ook smullen
    groetjes

dit vind jij er van...

