Zomer!

Witte wijn

Was het gisteren de eerste dag van de zomer, dan was het vandaag toch écht een zomerse dag.

Het was heerlijk genieten in het zonnetje. Buiten in de ligstoel, een glaasje koele witte wijn binnen handbereik.

Wat kan het leven toch zalig zijn…

Groetjes,

Billy

16 gedachtes over “Zomer!

  1. Zeg dat wel Billy! Lekker die deur open, morgen het badje buiten voor de kanjers ;-), vandaag mijn eerste keer weer koude macaronisalade gemaakt, heerlijk! Geniet ervan joh, doe ik ook ;-))!

  2. Inderdaad Billy het was vandaag een mooie zomerdag en daarbij ……. ik heb 14 dagen vakantie. Wat wil een mens nog meer. Niet hoeven werken en daarbij ook nog mooi weer. Ik ga met Albert leuke dingen doen. Meer op onze weblog.
    Salu2
    Mara

  3. Het zonnetje… wat zijn we er allemaal gek op. Het lijkt net of de mensen iets vriendelijker in het leven staan op zo’n mooie dag. Genbiet er maar lekker van, doe ik ook.

  4. Tis gewoon heerlijk! Zit nu buiten (eindelijk draadloos internet pfffff) met een glas rode wijn (ook lekker ;-)) en de voorspellingen voor de komende dagen zijn super! Zó lang gewacht, eindelijk gekomen 😉

dit vind jij er van...

