Weekendverslag 19 & 20 juni

Zaterdagnamiddag heb ik eerst de wedstrijd Nederland – Japan bekeken, wat opnieuw een dikke tegenvaller was. Gelukkig voor Oranje viel de uitslag wél mee…
Na de wedstrijd ben ik bij m'n oom op bezoek geweest in het rustoord. Ik heb de indruk dat hij zich best goed thuisvoelt daar.
Daarna met vrouwlief genoten van een rustig avondje thuis, wat al weken geleden was.

Zondagmorgen heb ik met m'n schoonzoon de wielertoeristenversie van Gent-Wevelgem gereden. De 85 km-versie dan, wat voor mij toch wel volstaat. En ik had er een goed gevoel van, goed gereden, en ook het weer viel al bij al nog mee. Enkel nogal veel wind, maar dat is vaak goed om de conditie nog wat aan te scherpen…

Na onze rit huiswaarts gekeerd,  waar we samen met onze kids een etentje hadden. Vrouwlief had weer haar beste beentje voorgezet, eerst een aperitiefje…gevolgd door een lekker voorgerechtje (scampi) en een hoofdgerecht (varkenshaasje in boursin-saus). Daarna nog een kopje koffie met een stukje gebak, en het (feest)maal was compleet!

Verder hebben we nog wat samen gekeken naar tv, en kon ik bijbenen in weblogland…

Een eerder rustig weekendje dus, waar ik zeker kon van genieten!

Groetjes,

Billy

14 gedachtes over “Weekendverslag 19 & 20 juni

  1. Wat dat voetbal betreft kan ik het helemaal met je eens zijn en dat ‘rustige’ weekend kan dus ook voor jou dan wel eens aangenaam zijn.
    Gr. J@n.

  2. Over het geheel genomen zijn er nog weinig spannende wedstrijden geweest, maar liever iets minder spannend dan meteen naar huis vind ik althans. Weer een heerlijk weekend Billy.
    Groetjes.

  3. Sprankelende wedstrijden heb ik amper gezien tijdens dit WK… Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen met de gebeurtenissen rond het Franse elftal.
    Je hebt een fijn weekend achter de rug, lees ik! Mooi zo!

  4. Inderdaad viel het weer mee en de wedstrijd tegen. Fijn dat je oom zich daar op zijn gemak voelt. Maar 85km fietsen!!! Tsjonge, ben al moe als ik er alleen al aan denk! Een hele prestatie hoor. ik doe het je niet na.

  5. Wat Oranje doet verdient de schoonheidsprijs (nog?) lang niet, maar zo lang ze maar blijven winnen zul je weinig Nederlanders horen klagen!
    Niks mis met een lekker rustig weekendje toch?!
    groetjes,
    Elmar

  6. Een rustig weekend is helemaal zo gek nog niet!
    Wat heeft je vrouw een heerlijk diner bereid. Het water loopt me in de mond. Ik ben niet zo’n kokkin jammergenoeg.

  7. Nah..85km vind ik veel hoor! Maarja, ben maar een amateurtje vergeleken met jou! ;-p
    Heerlijk om eens gewoon thuis te zijn, wat waardeer je dat dan ineens he?
    En fijn dat je oom al wat gewend is!
    Heb een fijne avond hoor!

dit vind jij er van...

