U2 – One

Op 10 mei werd zanger Bono van de populaire groep U2 50 jaar oud.

Ter gelegenheid van zijn verjaardag vroeg mijn favoriete radiozender naar de populairste liedjes. Dit is de top-10:

10. Elevation

9. I will follow

8. New Year’s day

7. The unforgettable fire

6. Pride (in the name of love)

5. Where the streets have no name

4. Sunday bloody Sunday

3. Beautiful day

2. With or without you

1. One

Ook ik stuurde m’n top 3 in, maar die stemt niet helemaal overeen met de uiteindelijke top-10. Maar het is dan ook moeilijk kiezen uit liedjes van een groep die bijna uitsluitend goeie liedjes maakt…

Uiteindelijk werd dus One gekozen als beste U2 nummer. Benieuwd wat jij daarvan vindt…

 

 

Groetjes,

Billy

13 thoughts on “U2 – One

  1. Tja een top 10 van U2 liedjes is een lastige klus. Als ik jou top 10 zie dan kan ik me er wel in vinden maar zelf had ik er ook nog wel Bad en All i want is you bijgezet.

  2. Pfoei… moeilijk om een nummer te kiezen voor de nummer 1 positie. In mijn geval staat Elevation hoger in de top 10, gewoon omdat dat nummer live zo goed gebracht wordt… Vertigo staat nog in mijn top 10. Ik vind het een geweldige band, ik ben blij dat ik een concert van hen heb mogen bijwonen.

  3. Das ook geen makkelijke opgaaf, vind one wel een heel mooi nummer hoor maart ik heb het teveel gehoord doordat er ook de uitvoering met mary j blige kwam.
    Zelf vind ik Where the streets have no name erg mooi en lekker en beautifull day!
    Liefssssssss

  4. U2, jaja, hou je vast, daar ben ik echt helemaal idolaat van, heb echt alle muziek in huis!!! Ik vind gewoon alle nummers geweldig!!!
    Groetjes, Gonny.

dit vind jij er van...

