Weekendverslag 1 & 2 mei

Afgelopen weekend stond in het teken van verjaardagen.

Zaterdag 1 mei verjaarde onze zoon. Hij werd er 24. Meteen zal het ook de laatste keer zijn dat zijn verjaardag hier thuis gevierd wordt, want hij gaat weldra samenwonen met zijn vriendin. Ze kregen dit weekend ook de sleutel overhandigd van het huurhuis waar ze gaan intrekken. Ze zullen eerst nog wat schilderwerk hebben, en ik heb zo’n klein vermoeden dat ze mij daarvoor ook als hulp zullen vragen. Eens zoonlief uit huis is, wordt het wel héél stilletjes hier, want dan blijven moeder en vader alleen over…

Zondag verjaarde onze beste vriend. Hij werd er 60, een hele goeie reden dus voor een feestje met alle vrienden. En reken maar dat we gevierd hebben. Met alles erop en eraan. Aperitief, koud buffet, koffie met taart en daarna volop drank tot in de late uurtjes. Jammer van het tegenvallend weer, het verwarmingselement in de feesttent konden we bij momenten goed gebruiken, enkel als de zon wat kwam piepen kon die wat uit.
Vandaag hebben we al geholpen om de tent uit elkaar te halen, zeilen werden binnenshuis opgehangen om te drogen.

Vanavond al de 3e les van de cursus elektriciteit die ik volg, en daarna kan de werkweek weer van start gaan.

Groetjes!

Billy

18 thoughts on “Weekendverslag 1 & 2 mei

  1. Is die zoon dan zo’n herrieschopper dat het stil wordt als hij uit huis gaat? Dan zou ik het eerder rustig noemen en daar ben je als oude man toch zeker blij mee;-))
    Gr. J@n.

  2. Zo, heel wat feest dus van het weekend! Gefeliciteerd met je zoon hoor! Enne, hij dus binnenkort het huis uit….je gaat toch geen last krijgen van het lege nest syndroom he?
    En heeft de tent wat kunnen drogen met dit weer?
    Fijne avond hoor!

  3. Nog van harte met je zoon, wow 24 jaar! Zal wel een ‘empty nest’ syndroom zijn, zoonlief ook het huis uit…wel lekker zo’n weekendje (weer) met feestjes…succes met je cursus!

  4. Gefeliciteerd met je zoon! Je zal vast worden ingeroepen als je zoon hulp nodig heeft bij het klussen. Mijn schoonvader heeft ook heel wat in ons huis gedaan, haha.. Succes dus!

  5. Ha de ‘herrieschopper ‘ de deur uit. En jij samen met je vrouw het rijk alleen! Ow over herrie gesproken….ik schrik mij elke keer rot als ik op je site kom! Van die achtergrond stem, bedoel ik!

  6. Hey Billy zal toch wennen zijn als hij eerdaags gaat samenwonen, de tijd aan jezelf had je vast al maar je weet niet beter dan dat hij bij jullie woont dus das toch even wennen.
    En mooi he dr haartjes, ze is er zelf ook erg blij mee, ineens lang haar hahaha
    Liefs Bri en ik duim voor je dat het morgen mooi weer is maar de voorspellingen zijn goed!!

  7. Hi Billy,
    Kan mij voorstellen dat dat wel even wennen is voor jullie als je zoon is vertrokken. Zal wel een stille boel zijn dan. Maar ja niet getreurd natuurlijk. Voorlopig ben je nog niet van hem af, wat betreft klussen dan ;)..

  8. Billy, nog van harte met je zoon… mooie leeftijd… wij vierden ook een verjaardag… die van Guitarman… dus ook al feest hier 🙂
    komend weekeind rust… alleen hij en ik… ook wel eens lekker…

  9. alsnog van harte met jullie zoon en beste vriend.
    en zal inderdaad wennen zijn he,als hij het huis uit gaat,evenals mijn dochter dus.
    nu maar hopen dat het lentezonnetje spoedig terug komt he;)
    liefs van mij…;)

  10. Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon.
    Binnen korte tijd hebben beide kinderen het nest verlaten, dat zal wel wennen zijn.
    Onze twee oudsten wonen ook op zichzelf, jongste dochter woont nog thuis. Maar voor hoelang…?

  11. Zoo dus het wordt stil in huize Bluesbrother 😉 Zoonlief gaat samenwonen. Leuk hoor!
    Wel een weekend met taart en bier dus van de week maar weer flink op de pedalen om de kilootjes op peil te houden?
    groeten Inge

  12. De zoon is dus ook een stierke 🙂 ik heb er hier drie … Kant geloven dat het vreemd zal aanvoelen voor t’vrouwke en jezelf eens ze beiden de deur uit zijn … en dan nog wel redelijk kort opeen . FIjn voor hun dat de vader graag helpt schilderen !!!
    Een feestig wk zo aan het lezen , al lag dit reeds in het verleden 🙂 want ben beetje laat met lezen …

dit vind jij er van...

