Amatorski – Come home

Toen ik dit voor het eerst hoorde dacht ik “wat een mooi liedje, van wie zou dat eigenlijk zijn?”. Het deed me eerlijk gezegd denken aan één of ander Italiaans deuntje waar ik maar niet op kwam.
Bleek dat het zelfs rasecht Belgisch is!
Deze week al de hele week te horen op mijn favoriete radio als “Hotshot”…
Eigenlijk een ideaal liedje om lekker weg te soezen op een zonnig terras, maar jammer genoeg zal daar wellicht komend weekend weinig kans toe zijn. Dan maar tegoed houden voor een volgend zonnig intermezzo…

 

 

Alvast een fijn weekend iedereen!

Groetjes,

Billy

16 gedachtes over “Amatorski – Come home

  1. Hoi Billy
    ben er weer eens hoor hè hè
    en val met mijn neus in een mooi liedje, lijkt wel een heel oud nummer eigenlijk. Mooi gevonden ik kende het nog niet.
    Fijn weekend!!
    groeten Patries

  2. Te rustig voor mij om bij in slaap te vallen hahaha. Ik weet het dat het maf is als je niet rustig wordt van deze muziek, want er is niets verkeerds mee, maar het werkt niet bij mij. Jullie ook een fijn weekend he Billy

  3. Ons eigen belgenlandje telt heel wat talent 🙂 en daar mogen we terecht trots op wezen … KLinkt een beetje als muziek van vroeger , wanneer we nog cinema keken vanuit de wagen … niet echt mijn stijl , maar het mag er ZEKER ZIJN ! Groetjes en nog een fijn wk

  4. Het is inderdaad een heerlijk terras wegsoes liedje Billy!
    Nu maar hopen dat de zon weer snel terug komt!
    groetjes en nog een fijn weekend!
    Elmar

  5. Inderdaad een lekker rustig liedje Billy! Het wordt geloof ik niet zulk mooi weer, maar ik wens je toch een fijn weekend.
    Groetjes Mar

  6. Hoi Billy. Zodra ik op je weblog kom begint er een webradio te spelen. Luister ik vervolgens naar je clipje hoor ik beide door elkaar. Kan de webradio ook uitgeschakeld worden?

  7. Ha die Billy,
    Er komen dus mooie dingen uit Belgie 🙂 Lekker liedje, klinkt idd zomers. En dat mag ook wel op deze regenachtige dag, hier!
    x

  8. Muziekskes in een oud jasje zijn hot, net als de Baseballs, dit is een heerlijk muziekske, zeker met dit weertje erbij (motregen).
    Fijne avond Billy, greetz Bettje

dit vind jij er van...

