Fiat 500

 

Koning Albert en koningin Paola verlieten gisteren in hun Fiat 500 het paleis.

Vandaag op de voorpagina van onze krant: “Fiat 500 nieuw statussymbool voor chique dames.”
Nu weet ik dat één van m’n logvriendinnen er ook zo ééntje heeft, en daar best trots op is. Een klassedame!

Als u haar nog niet kent, breng haar dan ‘s een bezoekje. De moeite waard!

Groetjes,

Billy

15 gedachtes over “Fiat 500

  1. nou, nou, dat is nog eens een verrassing,billy.
    het is ook een klasse autootje, ben er nog alle dagen blij mee!
    groetjes!! en neem een lekker Belgisch biertje!!

  2. Nah, dan maar geen klassedame hoor, ik ben erg blij met mijn Ka!
    OT: de reden dat de Le Patron achter de auto werd meegenomen is dat we hem daags ervoor daarheen hebben gebracht voor de keuring.
    Fijne dag verder!

  3. Prima van Albert en Paola, ik stel voor dat onze hele regering zich zo’n autotje gaat aanschaffen i.p.v die dure bakken die ze nu rijden zou een mooi begin zijn van de bezuinigingen die zo nodig schijnen te zijn.
    Groetjes.

  4. Grappig Paola en Albert in zo’n autotje … anderzijds ook wel mooi weer 🙂 Heb verwezen website eens bezocht 🙂 idd klasse-dame 😉

  5. Ik ben zelf verslingerd aan mijn Astra, maar het 2e autootje hier is een matiz. Beiden prima te rijden. En ja, zo’n fiatje is wel een lekker karretje, past goed bij Hanneke, pittige tante.

dit vind jij er van...

