Halfweeks fietstochtje

Woensdag ben ik er met de fiets op uit getrokken. Ik schrok me bijna een bult van hoe koud het wel aanvoelde toen. Dat is intussen wel een heel stuk verbeterd, en voor het weekend voorspellen ze écht zomers weer. Dat wordt dus veel genieten van de buitenlucht weer, en het webloggen wat op de achtergrond schuiven…

Ik had woensdag m’n camera meegenomen, en heb enkele plaatjes geschoten van wat er aan bezienswaardigheden te vinden is in onze stad. Veel zijn er niet, maar dit is alvast een begin…

en dan nog beginnen met een valse noot, want deze Maalbeek watermolen, ligt op de grens van onze stad en Anzegem, maar ligt wel degelijk op Anzegems grondgebied

P1030647

 

Na een kilometer of 3 kwam ik voorbij de Waregemse Golfclub

P1030649

P1030650

P1030651

 

wordt vervolgd…

Vanavond m’n laatste werknachtje in, en dan volop genieten van het weekend!

Groetjes!

Billy

21 thoughts on “Halfweeks fietstochtje

  1. Mooie foto’s Billy! Hier was het vanochtend ook nog koud: 3 graden Celsius, maar het werd een prachtige, zonnige dag. Geniet er dit weekend maar van, dat ga ik ook doen 🙂

  2. Prachtige foto’s hoor! Het wordt echt waanzinnig weer van het weekend, ik hoorde net dat het de hele week wel rond de 20 graden blijft. Menmen, wat heb ik daar toch een zin in, wat is de wereld toch gelijk een stuk vrolijker, de mensen ook trouwens!
    Wordt niet te bruin en groetjes, Gonny.

  3. Jij hebt bij jou in de stad geen last van de taalstrijd? Het is me wat ook in België een kabinetscrisis zoals ook bij ons in Nederland.
    Geniet ervan Billy, morgen weer eens een echte ZON-dag. Ik heb genoten van je foto’s.
    Salu2
    Mara

  4. Dit moet jij vaker doen, fietsen om te gaan fotograferen, ik vind het super om dit te zien!
    JIj bent vast en zeker heerlijk aan het fietsen, ga ik straks ook doen 😀
    XXX

  5. Nou Billy het ziet er in ieder geval groen uit in jouw omgeving. Dat is al mooi meegenomen, dus, en ik vind het er heerlijk uitzien. Fietsweer is het zeker dit weekend en ik denk dat de BBQ wel aan het nasmeulen is nu bij jullie. Geniet nog even van vandaag.

  6. Leuk Billy. Ik heb ook even gekeken op Google Maps want ik ben best nieuwsgierig naar waar je woont. Ben dus ook benieuwd naar meer foto’s. Groetjes en fijne zondag!

  7. hi Billy
    zat gisteren in Waregem voor de ballonhappening
    mijn ouders vlogen mee, je kan de foto’s bekijken op mijn facebook bij Overbergh Christine, maar eerst vrienden worden, kon er maar eentje uploaden bij weblog
    nog een fijn weekend

  8. ennnnnnnnnnnn, ook zo genoten van Luik-Bastenaken-Luik? Wij wel hier voor de tv 🙂
    werk ze weer deze week, kort weekje in Nederland met vrijdag Koninginnedag

  9. Ik hoop dat je weekend goed was.
    Het weer was in ieder geval geen spelbreker.
    Of je zou de Marathon van Enschede moeten lopen….
    Daar hebben ze op het laatst voor de recreanten 8 km af gehaald!
    Zie je weinig op msn de laatste tijd…. 😦
    Liefs Gerine

dit vind jij er van...

