Weekendverslag 17 & 18 april

Zaterdagnamiddag zijn we met onze vrienden gaan fietsen. Van huis uit zetten we koers naar het natuurgebied “De Gavers”. Na het fietspad dat door het bosgebied loopt, bereikten we de horecazaak waarnaast een kinderspeelplein gelegen is. Net als wij genoten vele andere mensen daar van het zonnetje, en een drankje. Wel jammer van het frisse windje, je zat maar beter wat beschut. Die beschutting vonden we na onze rit (25km) bij ons thuis. Op ons terrasje was het heerlijk toeven in de zon.
‘s Avonds hadden we weer een vriendenbijeenkomst. Een lekker kaas- en wijnavondje. Eerst enkele aperitiefjes, en daarna genoten van een heerlijke schotel.

Zondagmorgen redelijk laat uit bed (het kaasavondje liep zoals gewoonlijk wat laat uit), en tegen de middag werden we bij schoonzus verwacht voor de 21e verjaardag van haar dochter. De nieuwe vriend van schoonzus is restauranthouder, en die heeft ons een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Na het gebruikelijke aperitieven, kregen we vers gerookte zalm. Die had hij bereid met behulp van een artisanale rookoven, waar hij het hele beest in plaatste. Het opgewarmde beukenmeel gaf de zalm in zowat 2 uur een heerlijke smaak. Daarna kregen we orloffgebraad. En als nagerecht een gezonde fruitsla. Tussenin keken we naar de Amstel Gold race op tv, en zagen een hele mooie wedstrijd waarin ònze Philippe Gilbert een schitterende overwinning boekte.
Moe maar voldaan vleiden we ons rond 22u het bed in…

Groetjes,

Billy

18 gedachtes over “Weekendverslag 17 & 18 april

  1. dat was weer een gezellig weekend, wat een bof een kok in de familie, die zoek ik nog 🙂 en idd een Belgische overwinning, ik zag het en moest aan je log van vorige week denken.
    proficiat

  2. Gohhh dat was weer een best weekend zo te lezen Billy
    En nu is de werkweek weer begonnen, maar de kop er weer af…
    ik hoor morgen hoe of wat, ben nu nog steeds thuis. Ik wilde vandaag gaan werken maar mijn floormanager wil niet dat ik kom en wil dat ik via de bedrijfsarts weer aan de slag ga…?
    Liefs Bri

  3. heel vreemd , eerst kon ik niet reageren en nu zie ik je weblog gans anders 🙂 Nu het was / is heerlijk fietsweer .. en je hebt weer volop genoten aan het lezen 🙂 De wind blijft fris , maar verder mogen we echt niet klagen , nog een fijne week billy ! groetjes x

dit vind jij er van...

