Een overwinning…

…van de natuur op de mens lijkt het mij.

Natuurkracht versus mens

Het prachtige schouwspel op Ijsland zorgt ervoor dat het luchtruim in verschillende landen dicht gaat.

Schitterend hoe de mens op z’n plaats gezet wordt…

http://www.nuvideo.nl/flash/player/implayer.swf

Groetjes,

Billy

29 gedachtes over “Een overwinning…

  1. Tegen dit soort natuur geweld is niemand opgewassen Billy!
    Nu maar hopen dat er genoeg bedden geregeld kunnen worden voor al die gestrande reizigers!
    groetjes,
    Elmar

  2. zit er indruk wekkend uit billy maar wat een toestanden erom heen met die vliegvelden di edicht moeten enzo.
    fijne avond voor jullie
    knufff van HH

  3. Of zou het overdreven voorzichtigheid zijn, zoals we de laatste tijd wel meer zien?
    Waarom worden er ook vluchten richting het Oosten afgelast, terwijl de stofwolk uit het Westen nadert?
    Gr. J@n.

  4. Tsja niet niks he, maar wel mooi om te zien!!
    Voor de inwoners wat minder en tsja wat je al zegt daar is niemand tegen opgewassen.
    Lieve groetjes van mij en ik leef weer een beetje dus kom ik je af en toe weer vervelen met mijn berichtjes
    Liefs Bri

  5. Best goed dat je af en toe meemaakt dat niet alles maar kan. Het houdt je nederig 😉 maar ook zeker bewuster van wat wij hier op aarde te leen hebben.

  6. Tja, tegen moeder natuur kan niemand op. Tis voor het eerst sinds 1823 … heul bijzonder om dit mee te mogen maken. Inieder geval bijzonder-der dan 1.108 uitgestelde vluchten op Schiphol

  7. Klopt Billy de mens wordt weer even teruggefloten, Ik vind het alleen sneu voor de mensen die daar dichtbij zitten en de dieren zag op het nieuws een kudde paarden die geheel onder de as zaten dat vind ik dan weer wat minder, want er gaat ook heel veel natuur naar de knoppen.

  8. Ik heb nog nooit gevlogen.. dus ik lig er niet wakker van 😉
    Maar ze hadden gisteren avond een mooie zonsondergang beloofd, dus ik met me camera naar buiten, maar bij ons tenminste niets te zien..
    Liefs

  9. Zo zie je maar weer. We hebben niet te vertellen in het leven. Lijkt me vervelend als je in een lekker warm land zit en niet terug naar je baas kan 🙂 Nottttttttttttt

  10. Tegen dit natuurgeweld is niemand opgewassen. Wij hebben geluk en pech gehad dat we afgelopen woensdag met wel 9 uur vertraging terug konden vliegen. In onze laatste log meer info daarover.
    Het wordt een mooie zondag vandaag.
    Ik ga er van genieten. Jij ook? Of blijf je voor de buis kijken naar de Amstel Gold Race?
    Dag Billy
    Groeten
    Mara

  11. Helemaal waar Billy. We denken heel wat te zijn, maar het is nog steeds moeder natuur die de touwtjes in handen heeft. Op veilige afstand is een vulkaanuitbarsting wel een prachtig schouwspel he.

  12. Voor de opgang wilde ik ook niet opstaan. Tenzij ik vannacht 2 uurtjes langer had gewacht.. maar ik was zo moe 😉
    De ondergang heb ik wel al elke dag in de gaten gehouden.. Maar nog niks moois hier!
    Liefs

dit vind jij er van...

