Depeche mode – Enjoy the silence

Als ik dit nummer op de radio hoor, denk ik altijd terug aan m’n uitgaansjaren. Met een vriendenkring die in de (hard)rocksferen hing, was het toen niet evident om te verklaren dat je dit soort elektronische muziek ook goed vond. Dan werd je als “mietje” aanzien. Jaren later stoorde ik me daar niet meer aan.
Toendertijd had Depeche Mode heel wat hits op hun conto (o.a. met “People are people”, “Just can’t get enough” en “Master and servant”). Dit nummer, Enjoy the silence, kwam er pas later. Enjoy!

 

 

Groetjes,

Billy

14 gedachtes over “Depeche mode – Enjoy the silence

  1. Dat herken ik Billy, er is zelfs muziek waaraan ik vroeger een grondige hekel had en die ik nu wel kan waarderen. Zal wel met de leeftijd te maken hebben.
    Gr. J@n.

  2. Dan was ik vroeger vast een mietje Billy want voor mij, meisje dat vroeger eerst alleen van Abba hield was dit al hele ruige muziek die ik zeer kon waarderen.
    groetjes Inge

  3. Een heerlijk nummer, en ik denk net voor mijn tijden in de disco, whahahaha, maar dat geeft niet, en wat een verhaal over mietjes enzo, wanneer stoppen ze daar nu eens mee, luister naar de muziek en de personen zijn belangrijk maar niet als je ze nooit ziet!
    Muziek is de key en wat moet men dan nu met de Duran van Duran van toen, zo’n stoere groep maar als ik ze nu terug zie? whooooohahahaha ja mietjes qua kleding 😉
    XXX

dit vind jij er van...

