Led Zeppelin – Whole lotta love

Ik heb wat zoekwerk moeten doen vooraleer ik een goeie video vond van dit liedje. Er zijn er wel veel te vinden, maar vele van die live-video’s zijn afschuwelijk van kwaliteit. Deze video combineert een goede geluidskwaliteit met mooie fragmenten van hun optredens.

Led Zeppelin mag stilaan tot één van de peetvaders van de moderne rock genoemd worden, en ook al begint dit tot de prehistorie te horen, toch komen ze nog steeds in allerhande eindejaarslijstjes terecht. Meestal is dat dan met “Stairway to heaven”. Maar dit “Whole lotta love” is volgens mij even goed en toch ook één van mijn favorieten…

Voor de liefhebbers van het wat hardere (gitaar)werk…

 

http://www.dailymotion.com/swf/video/x10aib
Led Zepplin Whole Lotta Love
Geüpload door avajra. – Bekijk de laatste uitgelichte muziek video clips.

 

Groetjes!

Billy

23 gedachtes over “Led Zeppelin – Whole lotta love

  1. we zullen eens de koppen moeten samensteken om over muziek te praten. Ik heb de CD waar dit op staat ook en nog veel meer ketelmuziek zoals mijn ouders dit noemden.

  2. Mij een beetje te ruig! Ik kan me het nummer wel herinneren uit mijn jeugd en ik heb er wellicht op gedanst. Maar geef mij: ‘Stairway to heaven’ maar.
    Een hele fijne dag morgen voor jullie allemaal!

  3. Hey Billy ik ken dit wel , gitaarwerk vind ik echt super!!
    Gezang…. wat minder hehe maar is iets waar je van moet houden he, zijn zowiezo wel toppers natuurlijk!
    Liefs van mij en alvast een goed weekend.
    Hoe gaat het met je ega?

  4. Heerlijk juist die stem van Robert Plant en dat gitaarwerk; tja ben gek op dit soort muziekskes! Dit is een geweldige versie overigens Billy, thanks!
    Zeker voor je dochter, whole lotta love ;-)). Geniet ervan vandaag!!! lIefs, Bettje

  5. hebben jullie een mooie dag gehad op de bruiloft van jullie dochter? Ik heb geduimd voor mooi weer en dat is redelijk gelukt toch?
    gefeliciteerd Billy en Ann! En het kersverse bruidspaar natuurlijk veel geluk en liefde toegewenst!
    Nu weekeind vieren he? Geniet er van! liefs van mij…;)

  6. das een heerlijk nummer ja 🙂 zeg is het dit weekend niet dat jullie dochter trouwt ? Alvast een heeeeeeeeel mooie bruiloft en hopelijk mag het zonnetje ook aanwezig zijn x

  7. Echt helemaal super!!!zo af en toe lekker knetterhard en dat je het dan door je buik voelt denderen,grijnsss.
    een heel fijn en liefdevol weekend voor jou en je vrouw en je geliefden.
    knuffff van HH

  8. Altijd mooi om te horen.
    Led Zepelin blijft goede muziek, in welke tijd we ook leven.
    Dat is net als frank zappa.
    Ik heb nog een quadrofonische Lp van hem. Dat moest ik op een speciale platen speler afspelen.
    Zeg maar de voorloper van het Dolby Suround.
    Kraker

  9. Billy !!!! bro … hier heb je me mee … ik ben totaal Zeplijp! Mijn absolute favoriet is The Ocean, machtig mooi … Over the hills and far away met stip op 2 … Achilles last stand op 3 … en alle andere op nummer 4 (-: gave band gave muziek … gave ALLES!

dit vind jij er van...

