Weekendverslag 20 & 21 maart

Zaterdag kregen we bezoek van schoonzus en haar man. Samen veel gebabbeld en ook naar de aankomst van Milaan-San Remo gekeken. Razend spannend einde, helaas haalde ons Tommeke de overwinning niet. Maar 2e is een mooie plaats…
‘s Avonds hebben we spaghetti gegeten, zowat mijn specialiteit van het huis…  
En daarna rustig thuis gezeten

Zondagmorgen was ik van plan om te fietsen, maar daar stak de regen een stokje voor. Ik ben toen maar opnieuw gaan zwemmen, wat voor mij toch een leuke vervanging is.
In de namiddag naar het voetbal geweest. Ons ploegske doet het momenteel niet zo goed, maar veel gekwetsten en geschorste spelers maken een mooi excuus. Daarna zijn we nog naar onze vrienden geweest. En ‘s avonds dan naar het voetbal gekeken op tv. Waar we onze andere stadsploeg ook de boot zagen ingaan, maar gelukkig voor hen was er in de andere wedstrijd die beslissend was voor play-off 1, verlies voor Standard. Zodat onze stadsgenoten op het nippertje voor die eindronde geplaatst zijn.
De avond sloot ik nog af met een tijdje hier aan de pc…

Vandaag ben ik met vrouwlief en schoonzus naar het gloednieuwe winkelcentrum K geweest in Kortrijk. Immens veel winkels, maar héél aangenaam om in rond te lopen. M’n vrouw is nog op zoek naar een gepaste handtas voor het huwelijk van onze dochter zaterdag a.s. Helaas vond ze ook daar geen tas die bij haar schoenen past. Morgen onderneemt ze nog een poging in een winkel in een buurgemeente…
De aanloop naar het huwelijk vormt deze week hét item van de week. Met als orgelpunt het huwelijk zelf natuurlijk…
Ik hoef maar 3 nachtjes te werken deze week, want donderdag is het bij ons hier “schieting”. Omdat zo’n échte schieting praktisch verboden is door de overheid, wordt er gekozen voor vuurwerk.
Vrijdag heb ik dan een betaalde vakantiedag van het huwelijk.

Groetjes!

Billy

21 gedachtes over “Weekendverslag 20 & 21 maart

  1. Wat die “schieting” inhoudt zal ik dus wel nooit weten, want mijn pc kan me niet naar de site gebracht krijgen.
    Helaas pindakkk, dan maar niet.
    Gr. J@n.

  2. Een schieting…wat een leuke knalafsluiting van een ongehuwd bestaan.
    In ieder geval, véél voorpret gewenst en natuurlijk een fantastische huwelijksdag voor jullie allemaal!

  3. Carbid schieten ken ik wel, dat deden wij altijd met oud & nieuw. Maar het is een leuk alternatief! Het huwelijk schiet al op, en het ziet er naar uit dat het mooi weer gaat worden! Fijn dat jij maar een korte week heb…werkse dan hoor!
    Fijne avond!

  4. Hoi Billy, spannend zeg de dag breekt bijna aan!
    Ik had me nog wel Milaan-San Remo te kijken, ben ik het nog vergeten…., heerlijk zo’n kort weekje, en er is goed weer op komst, dus wat wil je nog meer!
    Gaat het weer wat met vrouwlief?
    I.i.g. een hele fijne nieuwe week gewenst en een gezellige avond, liefs Bettje

  5. Ik kom hier terecht via Bettje.
    Zie Bluesbrother staan en beneen beetje aan het lezen gewees hier.
    Verwijst Bluesbrother naar voorkeur voor blues of zomaar je naam? Mijn man/vriend is Bluesgitarist, ik hou er wel van.

  6. Daar had ik nog nooit van gehoord van schieting, zo zie je maar dat je op weblog nog een hoop kan leren.Leuke traditie. Hopelijk vind je vrouw nog een mooie tas want je voelt je toch naakt zonder bijpassende tas 🙂
    Zwemmen is ook mijn hobby ik ga tot nu toe twee keer in de week, of ik dat vol houdt?
    Groetjes.

  7. spaghetti is ook mijn specialiteit vna het huis 🙂 wat gaat het snel zeg , bedoel naar het huwelijk van de dochter toe … spannend moet dat zijn , kan het me haast nog niet voorstellen hihi is ook nog wat vroeg hier , Ziet er een leuk , kort werk-weekje voor je uit billy , Mag ook wel eens .. let the firework begin .. grtjs

  8. Wat een leuk iets, zo’n schieting! Nog nooit van gehoord… Heel veel plezier daarbij uiteraard! En dan is bijna zover he? Spannends hoor…
    Ik wens jullie alleen een geweldige dag toe zaterdag, en heel veel geluk voor het bruidspaar uiteraard!

  9. Van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter zaterdag 27 maart a.s., ook namens Albert. Ik weet bijna zeker dat we t.z.t. een sappig verslag kunnen lezen dat jij gemaakt hebt. Wel foto’s bijvoegen s.v.p.. Ik wens je met je vrouw een hele fijne dag en lang leve het bruidspaar. Een speciale wenskaart heb ik gestuurd via de mail. Een super weekend met droog weer toegewenst.
    Salu2
    Mara

dit vind jij er van...

