Lekker weertje!

Eindelijk krijgen we wat warmer weer voorgeschoteld…
Ideaal voor een fietstochtje, wat ik dan ook gretig heb gedaan vandaag. Misschien was het gisteren nog ietsje beter (minder wind), maar toch was het zalig fietsen. Had precies 50 km op de teller, en onderweg heb ik nog een aangename stop gehouden…

Lang leve de lente!

Groetjes!

Billy

25 gedachtes over “Lekker weertje!

  1. Ja echt wel, dinsdag en woensdag zelf ook heerlijk buiten verkeerd, één keer op de fiets ook, heerlijk was dat!
    Vandaag een rust dagje, samen met mijn Lief, en dat was zo ie zo erg…. warm 😛
    XXX

  2. En nog steeds is het zacht buiten, wel heel jammer dat de regen heeft toegeslagen… da’s dan minder fietsen natuurlijk!
    OT: Tuurlijk vechten de katten af en toe een robbertje, maar ach, dat doen onze jongens ook wel eens 🙂
    Fijn weekend, Gonny.

  3. zalig he , het eerste lenteweer .. binnekort heb ik een nieuwe fiets dan ga ik net als jij van de ritjes genieten , alhoewel ik mss toch wel wat minder kilometers doe 🙂
    fijne dag nog lievie x

  4. Komend weekend wordt het niet echt mooi fietsweer hier. Weet niet of het er voor België beter uitziet. Maar jij vermaakt je ook binnen wel. Geniet van het weekend Billy!

  5. Ja ja Billy, dat kennen wij! Een aangename stop doen tijdens een wandeling (in jouw geval een fietstocht) langs de boulevard hier. Even stoppen voor een kopje koffie, later op de dag een wijntje met een tapa er bij en dan weer verder wandelen. Ik vind het altijd heerlijk om zulke logjes van jou te lezen. Net als wij ben jij ook een grote levensgenieter en dat mag ik graag.
    Ook namens Albert wens ik je een goed weekend samen met je vrouw.
    Tot blogs.
    Salu2
    Mara

  6. heerlijk de lente he? de lente is samen met de herfst mijn favoriete seizoen;)
    al geven ze voor nu veel regen op,maar ok…dat mag de pret niet drukken toch?
    we vermaken ons toch wel;)
    fijn weekeind met liefs van mij..;)

dit vind jij er van...

