Weekendverslag 13 & 14 maart

Zaterdagavond begon het feest goed. Enkele leuke outfits gezien. De onze hadden wij eenvoudig gehouden, we hadden beiden een typisch hemd zonder kraag aan (hier noemen ze dat een boerenhemd), en een jeans. We wilden nl. geen geld uitgeven voor dat korte moment dat we er waren. Muziek was in elk geval ok. En drank had je zo maar te nemen.  Vrouwlief had evenwel vlug door dat ze het niet lang zou trekken. En toen het lief van onze zoon (die de dag erop moest werken) wou vertrekken (rond 21u45), vroeg ze om mee te gaan. Ik vond het wat zielig om haar alleen naar huis te laten gaan. En besloot dus om met haar mee te gaan, ook al had ze er geen probleem mee dat ik bleef. Eenmaal thuis hebben we beiden nog een lekker drankje ingeschonken, en nog rustig genoten van ons avondje. Vrouwlief was wel blij dat ik haar had vergezeld naar huis…

Zondagochtend heel vroeg wakker, en iets na 6u al bij de bakker (in de stad is er één die om dat uur al open is, héél handig!). Rustig ontbeten, met de zondagskrant erbij. Tegen 9u dan naar het zwembad voor m’n wekelijkse zwembeurtje. ‘s Middags kwam dochter na haar werk nog scampi klaarmaken, en hebben we samen gegeten. Daarna naar ons respectievelijke moeder geweest voor het zondagse bezoekje, en verder lekker thuis genoten. ‘s Avonds kregen we nog bezoek van de ouders van zoons lief, en tegen 20u zaten we allen aan de tv gekluisterd om de uiterst spannende wedstrijd tussen Zulte-Waregem en Standard te volgen. Helaas voor onze stadsploeg konden ze de overwinning niet halen (wat eigenlijk best verdiend had geweest), en moeten ze nu in de laatste wedstrijd van de voorronde nog even goed doen als Standard om zekerheid te hebben van de play-offs.

Straks ga ik voor de 2e maal bloed geven. Vorige keer dat het doorging was ik niet geweest omdat ik met een verkoudheid kampte.

Verder lijkt het erop dat het weertje eindelijk wat warmer wordt, zodat ik m’n racefiets wel vaker van stal zal mogen halen. Ik kijk er al naar uit!

Groetjes!

Billy

15 thoughts on “Weekendverslag 13 & 14 maart

  1. Zo te lezen Billy had je toch weer bijna een ouderwets lekker druk weekendje, lief van je hoor dat je vrouwlief vergezelde!
    Ja ook hier is het aangenamer qua temperaturen, nu nog wat minder regen , fietsen zit er zeker deze week niet in; mijn steun en toeverlaat is kapot en alleen helaas voor veel geld te maken, wat ik dus niet doe. Dus maar een andere aanschaffen. Da’s helaas met die korte pootjes van mij nog nie zo gemakkelijk nie , vandaag flink gesport met een behoorlijk zware boodschappen tas, lopend naar huis…hihi, wens je een fijne avond! Liefs, Bettje

  2. Een boerenkiel heet dat hier (denk ik, als we hetzelfde hemd voor ogen hebben).
    Zeggeeh een bakker die om 6 uur op zondag open is, een dochter die scampi’s maakt . . kan ik niet eens een tijdje bij jou komen wonen??? 😉

  3. Heel lief dat je met je vrouw bent mee gegaan, zo van Samen uit, Samen thuis… enne jammer van de voetbal…
    Handig dat je op zondag zo vroeg brood kan halen… dat moet hier nog uitgevonden worden… de supermarkt is wel open maar die is pas na 10.00 uur open…

  4. wat een lief ventje bij jij toch, meegaan met vrouwlief naar huis, je bent er één uit de duizend.
    En ik trek me niets meer aan van die leeftijd, voel me nog heel goed in mijn vel
    en mijn dochter heeft nu een vakantiejob in K
    dus zal ik daar af en toe nog eens te vinden zijn
    het wordt warmer, dus geniet er maar van
    groetjes

  5. Was toch een gezellige avondje zo, ondanks dat het van korte duur was! Lief dat je je vrouw niet alleen naar huis liet gaan, en dat jullie de avond verder samen hebben doorgebracht: samen uit, samen thuis!
    Heerlijk zeg dat jullie een bakker hebben die al zo vroeg open is…verse warme broodjes..jammie!
    wat goed ze dat jij bloeddonor bent…helaas mag ik niet geven ivm de medicatie die ik gebruikt, wel ben ik donorgeregistreerd…maar of men mijn organen zullen gebruiken na mijn dood?
    Heb een fijne avond hoor!

  6. Hey Billy ze zeggen dat het hier vanaf woe lekkerder wordt dus ik hoop erop!!
    Wel lief dat je je vrouw hebt vergezeld naar huis en samen de avond hebt afgesloten!
    ik heb een rustig weekendje gehad en tsjaaaaa de werkweek is weer begonnen , kop er gelukkig weer af dus op naar next weekend.
    Liefs Bri

  7. Ooooh, een bakker die open is op zondagochtend … dát hebben wij in Nederland nou weer niet
    Gelukkig kunnen we onze eigen broodjes bakken
    Lief van je dat je vrouwlief hebt vergezeld naar huis, dat heet échte liefde 😀
    Enne, helemaal leeggezogen door de vampiers?

  8. een goed gevuld weekeind dus weer Billy;)
    lief dat je met je vrouw mee naar huis ging,dat is wat je noemt,naar elkaar omkijken he;)
    voor nu,fijne nieuwe week met liefs van mij..;)

  9. Je hebt dus een prima weekend gehad!
    Voor ons geen verse broodjes op zondag helaas, alle bakkers zijn dan dicht.
    En ja, LENTE!!! Laten we daar maar goed van genieten!

  10. Zo te horen hebben jullie je weer prima vermaakt afgelopen weekend Billy!
    Een bakker die om 6 uur open is op zondag, hier mag je al blij zijn als er überhaupt een bakker open is!
    groetjes,
    Elmar

  11. Ja ik zou het ook prettig gevonden hebben dus ik kan het me van je vrouwtje goed voorstellen. Tof!
    Weer ouderwets gezellig weekendje was het dus!
    fijne week hoor!

  12. Hier is een boerenkiel iets wat je met carnaval aantrekt….. En als het een geruit overhemd is noemen we dat een houthakkershemd.
    Hier is ook de racefiets weer van stal gehaald want het schijnt echt 15 graden te gaan worden…..
    vandaag scheen de zon al lekker.
    groeten Inge

dit vind jij er van...

