Weekend!

Intussen alweer weekend, wat vliegen die dagen toch!

Aangezien er velen zijn die benieuwd zijn hoe m’n vrouw het stelt, toch maar ‘s updaten. Tot nu toe houdt ze zich goed aan wat de dokter vooropstelde. Ook al is het niet makkelijk om steeds maar òf neer te liggen, òf wat rond te wandelen en zo weinig mogelijk te zitten. En het huishoudelijk werk over te laten aan anderen. Ook al gaat dat “commanderen en delegeren” haar wel goed af…
Sinds dinsdag is ze ook van de hechtingsnietjes af.  Het was de eerste keer dat ik de wonde zag, en ik schrok er wel van dat die zo groot is. Maar goed dus, alles verloopt prima! Ook qua pijn valt het reuze mee, enkel bij het niezen zie ik haar gezicht wat verkrampen. We kregen deze week ook heel wat bezoek over de vloer, en ook dat valt dus mee. Want hele dagen aan huis gekluisterd zijn (met uitzondering van de korte wandelingen die ze doet), doet al snel de verveling toeslaan.

Vanavond hebben we een feestje, neef van m’n vrouw wordt 30 jaar en wil dat met vrienden en familie vieren. Met dit doel moesten wij ook 5 muzieknummers doorgeven uit de jaren 80 en 90, die dan wellicht vanavond zullen gespeeld worden. En we zouden ook qua outfit ons aan die jaren moeten houden. Wordt dus wel een leuke boel dacht ik. Al zal vrouwlief er niet al te lang kunnen blijven. Of ik dan meega naar huis? Valt te zien…of de sfeer er goed in zit of niet…

Groetjes!

Billy

23 thoughts on “Weekend!

  1. allereerst heel veel sterkte voor je vrouw.
    het valt niet mee om verplichte rust te houden en toe te moeten zien hoe anderen alles voor je doen, al kan ze goed commanderen en delegeren, ik weet zeker dat ze het liefst zelf aan de slag gaat.
    hoelang moet ze rusten?
    en dan een feestje, leuk met zo’n thema.
    ben zelf twee keer naar een jaren 80 feest geweest, een keer als madonna en 1 keer als kraker. Heerlijk al die muziek weer te horen.
    veel plezier.
    ot: ik wil je bedanken voor je lovende reactie op mijn weblog, ik wordt er verlegen van.
    groetjes

  2. Een taaie die vrouw van je hoor, Billy, fijn te lezen dat het al wat beter gaat en dat ze naar dat feestje kan. Ook voor jou een fijne afleiding enne….welke 5 muziekskes hebben jullie doorgegeven?
    Veel plezier Billy & een fijne avond & zondag! Liefs, Bettje

  3. Ik hoop dat deze ellende voor jouw vrouw nu eens gauw voorbij zal zijn, en jullie samen alles weer kunnen doen wat jullie willen doen!
    Heel veel plezier wens ik jullie op de verjaardag maar dat zal vast en zeker!
    XXX

  4. Zulke wonden vallen altijd tegen denk ik. Ze zeggen vaak dat het maar klein sneetje zal zijn, maar wat is klein vraag ik me dan wel eens af.
    Goed dat het goed gaat met je vrouw!
    Grts

  5. Lijkt me ook niet niks zo een operatie, dus petje af voor An en gelukkig houdt ze zich aan de regels des te beter kan ze genezen. voor vanavond veel plezier gewenst, zal best gezellig worden.

  6. Dag Bily
    ben blij dat het goed gaat met uw vrouw en al naar K geweest?
    Billy, ik mag maar 45 uur werken per maand in het pwa systeem. Ik heb al verschillende keren gevraagd aan school om mij een vast contract te geven, maar daar is er geen geld voor.
    Het feit is dat er enkele doen wat ze willen, hun uren aanpassen, en werk, en dat mag en we zijn met 2 die daar altijd de dupe van zijn.
    Ik ben heel blij hoor met die uren die ik heb, en ik heb ze heel hard nodig.
    Mijn gezondheid laat het niet toe om fulltime te werken, en school is zo duur, maar ze moeten een beetje menselijk blijven vind ik.
    Ik moet soms een uur in die school werken, ben dan een uur vrij, dan naar een andere school, en zo ben ik een hele dag in de weer voor drie uur te werken aan 4 euro per uur,
    Honda fans, dat zijn speciale mensen, maar Hondo is betrouwbaar
    groetjes en fijn weekend

  7. ‘k Hoop dat het een beetje de goeie kant op gaat met vrouwlief, Billy? Ik persoonlijk denk dat het kunnen “commanderen en delegeren” een goed teken is
    En feestbeest? Ben je blijven slapen? Ben je überhaupt al wel uit je bed?

  8. Haha, acht Billy, da’s toch vrouwen-eigen, goed kunnen commanderen en delegeren? Helaas het moeilijke stil kunnen zitten ook, da’s in het geval van je vrouw wel erg lastig. Ze zal wel moeten, hoe moeilijk ook.
    Nog een leuk feestje gehad, helemaal mijn tijd, de jaren 80, geweldige muziek toen!
    Groetjes, Gonny.

  9. Zo te horen gaat het de goede kant op met je vrouw Billy!
    Al kan ik me voorstellen dat de verveling snel toeslaat als je beperkt bent in je bewegingsvrijheid zoals zij dat nu is.
    Hopelijk hebben jullie gisteren avond veel plezier gehad!
    (overigens zouden foto’s van jullie in feestuitdossing wel leuk zijn!)
    groetjes,
    Elmar

  10. No worries ik ben en blijf brunette hoor, is maar een programmaatje om kapsels te testen.
    Wel leuk om te horen dat je het andere toch mooier vind hehe
    Fijn dat het met je vrouw al beter gaat, hoe was het feestje gisteravond?
    Liefsssss Bri en leuk weer eens een berichtje van je te krijgen

  11. Owwwww en met blue ray is het wel rustiger kijken, je ziet het verschil wel maar dan moet je ook blue ray dvd kijken anders heeft het geen zin natuurlijk.
    Ik had er normaal gesproken geen een gekocht maar omdat ons dvd spelertje niet meer goed werkte en het aan vervanging toe was zijn we voor deze gegaan.
    Kan via deze speler ook via usb films kijken en normale dvd s kan dus multifunctioneel
    Maar is geen must, wel handig en ik ben en blijf een gadgetfreak

  12. Hoi Billy
    Ik hoop dat je een fijn weekend achter de rug hebt,
    gelukkig gaat het langzaamaan beter met je vrouw, maar het zal niet meevallen voor haar inderdaad.
    Hoop dat ze gauw weer meer mag en kan doen.
    fijne week gewenst!
    groetjes

  13. super zo’n feestje , zou ik ook wel graag eens willen beleven 🙂 ben benieuwd of je bent gebleven of met vrouwlief bent mee gegaan 🙂 bedankt voor het updaten , leuk dat commanderen hihi , zou ik ook eens moeten proberen 😉 groetjes en fijne werkweek billy

dit vind jij er van...

