Weekendverslag 6 & 7 maart

Veel valt er niet te vertellen, met vrouwlief aan huis gekluisterd is er weinig ruimte om veel te beleven. We kregen afgelopen weekend wel veel bezoek, en in de periodes waar we alleen waren had ik ruimschoots de gelegenheid om weblogland bij te benen. Mooi meegenomen dus dat we nergens naartoe konden…

Enkel op zondagvoormiddag ben ik m’n wekelijkse zwemuurtje trouw gebleven. Naar het voetbal moesten we ook al niet omdat ons ploegje dit weekend vrij had.

Een heel rustig weekend dus…

Groetjes!

Billy

18 gedachtes over “Weekendverslag 6 & 7 maart

  1. Goh, dat ik dit nog mag meemaken, Billy heeft een rustig weekend 🙂
    Ik hoop dat jullie weer snel uit huis kunnen hoor! Groetjes!

  2. Een rustig weekend voor jou Billy, ik kan het me nauwelijks voorstellen. De reden snap ik wel hoor. Hoe gaat het nu met je vrouw? Heeft ze wat minder pijn. Ik wens haar sterkte en groet jou hartelijk.
    Tot logs
    Salu2
    Mara

  3. Een heel rustig weekend kan ook prettig zijn, ik ga er meestal wel voor met soms een afgeladen weekend 😉
    En dat was al te merken dat je iets meer tijd hebt dan normaal, hahaha heb nog niet zoveel Billy achter elkaar gezien :-))
    XXX

  4. Komt wel weer Billy, hopelijk zit er vooruitgang in de situatie van je vrouw! Ik ben erg voor relaxte weekendjes hihi (meestal 1 dag druk en de andere dag wat rustiger hier Wens je een fijne week, liefs Bettje

  5. Lekker, een rustig weekend.. Hoop dat het met je vrouw beter gaat nu!
    Zondag moest zoonlief weer voetballen… Mèn wat was het koud langs de lijn! Ik ga toch maar op hem inpraten om ’s winters op zaalvoetbal te gaan…

  6. Ik hoop dat je vrouw vlug opknapt dan kunnen jullie er samen weer op uit, intussen is het mooi meegenomen dat je alles weer bij kunt lezen etc.
    Groetjes.

  7. heb genoten van dit mooie muziekje , kan ik wel apprecieren … ondertss wat bijgelezen , vele beterschap nog voor het vrouwtje en de groetjes

dit vind jij er van...

