Egg watcher

Ik heb mijn laptopje sinds gisteren terug, en mijn scherm doet het weer prima. Ik kijk wel nog tegen een berg ongelezen logjes aan…

In afwachting dat ik weer volledig “mee” ben, heb ik hier een tip voor wie graag een gekookt eitje eet, maar er niet altijd in slaagt om het te krijgen zoals die het wil. Je klikt eerst enkele parameters aan (jammer genoeg is de voertaal Engels), en daarna gooi je je ei in het kokende water en op hetzelfde moment klik je op start. Dan verschijnt een willekeurig You Tube-filmpje dat exact even lang duurt als de gewenste kooktijd. Handig toch?

Voor die handige site, klik hier: www.eggwatchers.com

Groetjes, en een fijn weekend!

Billy

22 gedachtes over “Egg watcher

  1. dag Bily
    de fiets is ook van stal gehaald, en ik moet dringend fietsen hoor
    deze week al heel wat gefietst, want mijn conditie laat de wensen over
    nog een fijn weekend

  2. Ha Billy! Ik heb de eerste werkweek achter de rug. Het is even wennen om weer op kantoor te zitten, maar ik geniet volop! Leuke mensen en leuk werk, wat wil een mens nog meer…
    Fijn weekend!

  3. lol, je kunt natuurlijk ook gewoon een eierkoker aanschaffen, die dingen kosten bijna niets en komen in deze tijd zo voor Pasen toch weer volop in de winkel, whahahaha
    XXX

  4. Hahaha, geweldige site! Wel een lange kooktijd voor een groot, zacht ei, 6 minuten en nog wat seconden… Ik ga het morgen eens even uitproberen.
    Fijn dat je lappie het weer doet, ik hoop dat het nu goed blijft!
    Vrouw nog steeds stijgende lijn?
    Fijn weekend…

  5. Wat grappig! Dat er ook mensen zijn die zich met zulke dingen bezighouden haha! Ik kook mijn eitje trouwens 8 min. om er zeker van te zijn dat ie hard is. Want zachtgekookt …. brrrr! Maar wel gewoon met de kookwekker hè? Fijn weekend!

  6. OT< het is echt geen barnsteen, die hangt namelijk om mijn nek as we speak, en enige kennis heb ik wel, ja er komt ook nog een dagfoto aan zodra het weer licht is, dit kwam toevallig zo uit 😉
    De steen is ook erg zwaar en heeft vrij veel wit in zich en over zich heen, dit is het enige stukje wat ietwat roodroze is, en het zal gerust een half edelsteen zijn, maar ja ook de barnsteen valt onder 'edelstenen'
    XXX

  7. Whahaha… kom op zeg een eitje kan iedereen toch wel koken…
    Enne ik kijk ook nog tegen een berg blogjes aan… heb mijn reader een tijdje niet goed bij gehouden… maar dat gaan we weer veranderen…

dit vind jij er van...

