Zalig!

Men had vandaag een mooie zonnige dag voorspeld, en die kwam er ook.
Ideaal dus om eindelijk die racefiets eens van stal te halen. Het was al maanden geleden dat ik er een tochtje mee maakte, en de laatste tijd kriebelde het af en toe wel om een ritje te maken. Maar dan had ik niet altijd de gelegenheid ertoe. Vandaag dus wel, en het voelde zalig aan! Een lekker zonnetje, niet te koud, licht briesje…en véél mensen op pad die van dit weertje profiteerden. Wandelaars en fietsers. Het was dan ook een ideale dag om buiten te zijn.

De (tijdelijke) pijn in de voorarmen, rug en vooral het zitvlak, nam ik er met de glimlach bij! Nu maar weer de regelmaat er proberen in te krijgen, zodat de conditie weer op peil komt…

Groetjes!

Billy

♥ 

16 gedachtes over “Zalig!

  1. Sinds de sneeuw weg is ben ik al aan het fietsen, niet op een race-fiets, maar ik vond het vandaag ondanks het zonnetje toch nog koud hoor.
    Gr. J@n.

  2. Heerlijk dat je zo genoten hebt. De spierpijn moet je maar op de koop toenemen. Gaat het met je vrouw al weer wat beter? We zijn even niet zoveel bij medebloggers langs geweest. Nu pas weer bij jou.
    We waren je niet vergeten.
    Salu2
    Mara

  3. Tof en leuk om te lezen !
    Ja het zal wel genieten zijn ,het mooie weer en dan hetgeen je het liefst doet 🙂 Voor mij wordt het sparen voor een nieuwe fiets .. dat zal men volgende aankoop zijn … Nog een goed einde van de week en alvast ook een leuk weekend x

  4. Het was en is heerlijk weer Billy!
    Ik ben gisteren ook heerlijk aan de wandel gegaan, en hoop vandaag ook weer een lekker op stap te kunnen gaan. Ook mijn conditie kan beter!
    groetjes,
    Elmar

dit vind jij er van...

