Thuis!

Eindelijk kan ik nog eens aan de pc…

Vrouwlief is sinds zaterdagnamiddag weer thuis. We kregen dit weekend al heel veel bezoek over de vloer. Gelukkig maar, want vrouwlief moet zich de komende weken heel rustig houden. Geen huishoudelijk werk verrichten, en zoveel mogelijk neerliggen of wandelen. Zitten mag niet te lang. En als ze niet ligt moet ze ook een corset aan. En nog een aantal van die regeltjes waar ze zich moet aan houden. Maar dat moet ook wil ze tegen het huwelijk van dochterlief op het einde van de maand wat hersteld zijn. Maar intussen rust alle werk dus wél op mijn schouders, ook al kan ik gelukkig wél hulp krijgen van dochter en schoonzussen…

Door de weinige tijd en gelegenheid die ik de voorbije dagen had om hier te piepen, is het aantal nieuwe logjes in m’n feedreader intussen opgelopen tot 170! Het zal dus wel een tijdje duren voordat ik alle logjes (die me interesseren) heb afgelopen…en daar komen intussen dan weer nieuwe bij… Loggen is een tijdrovend iets! 

Tot ziens!

Billy

15 thoughts on “Thuis!

  1. Rustig aan maar hoor Billy, wij bloggers lopen niet weg, komt goed! Hopelijk nu eindelijk ook met vrouwlief haar rug!
    Fijn dat je hulp is aangeboden, sterkte met deze drukke tijd!
    Fijne avond, liefs, Bettje

  2. Fijn dat je vrouw weer thuis is. Natuurlijk heeft ze volop rust nodig. Dus dat jij het dubbel druk krijgt begrijp ik volkomen. Doe het kalm aan joh. Dat bloggen komt wel weer. Ik verwacht echt niet dat je al die logje van me gaat lezen hoor. Denk eerst maar eens aan An en aan jezelf. Fijn dat je hulp van je dochter krijgt.

  3. Ja, ik miste je reacties al!! Whaha. Het enige voordeel wat je vrouw nu heeft is dat ze even niet kan werken . . . maar ik denk dat ze liever aan het werk is dan alle narigheid die ze nu heeft. Ik duim voor een spoedig herstel en dat jij dan weer van die huishoudklusjes af bent! Succes daar!!

  4. Fijn dat vrouwlief weer thuis is! Nu lekker vertroetelen en vooral echt doen wat de arts zegt. Teveel mensen gaan de mist in omdat ze het zelf beter denken te weten…
    Loggen is tijdrovend maar gelukkig geen verplichting he, prioriteiten stellen!
    Fijne dag…

  5. Fijn dat je vrouw weer thuis is, hopelijk heeft en neemt ze de rust om weer op te knappen! Het zal niet meevallen om dingen uit handen te geven.
    Sterkte met haar hoor en beterschap!
    Hihi….ik ben 1 dag niet in weblogland staan er alweer 43 logs op mij te wachten…pfff….ben ze nu maar even aan het aflopen!
    Veel succes en doe rustig aan!
    Liefs van Inge

  6. Fijn dat je vrouw weer thuis is en laat haar zich maar goed aan de regels houden zodat ze tegen de bruiloft van jullie dochter weer hersteld is!
    Sterkte met al je extra taken Billy!
    groetjes,
    Elmar

  7. fijn dat An weer thuis is en nu óp naar een goed herstel! wens haar het beste toe;)
    dat bloggen komt wel weer hoor,nu eerst met die stofzuiger het huis rond he? hihi arme Billy
    fijn dat je hulp krijgt;))
    dus ik wens zowel An als jou sterkte en succes toe met liefs van mij…;)

  8. Super dat alles goed is verlopen , en mooi te lezen dat je vrouwtje zoveel steun en hulp rondom zich krijgt , ze verdient het !!! Je bent een goed man billy … Wens haar een goed herstel en nu maar uitkijken naar het feets zeker , hoop dat we foto (s) te zien krijgen dan 🙂
    Groetjes mya

  9. Gelukkig is je vrouw weer thuis en idd laat haar de regels goed naleven, dan kan ze straks lekker feesten bij jullie dochters huwelijk. En jij kan haar best wel verwennen, daar ben ik niet ongerust over. Fijn weekend voor jullie

  10. En dan vul ik je reader ook nog zo snel met allerlei blogjes… maar eh neem de tijd voor je vrouw, je werk, het huishouden… wij en onze blog lopen niet weg…

dit vind jij er van...

