Kort bericht

Hallo allemaal

Een kort berichtje om te laten weten dat de operatie dinsdagmorgen bij vrouwlief goed verlopen is. Eerste dag had zij nog enorm veel pijn, maar een pijnpomp en extra pijnstillende middelen konden die pijn dan toch verzachten. En al bij al heeft ze nog een goeie nachtrust gehad. Gisteren voelde ze zich al iets beter, en ’s avonds kwamen ze dan ook nog de pijnpomp en zo weg halen. Pijn stillen kon dan nog met een pilletje…
Ik wil bij deze ook iedereen danken voor de steunbetuigingen voor haar (en mij), heel lief van jullie!

Ik ben hier nog niet eerder geraakt, laptop heb ik nog niet terug…en deze van zoonlief heeft hij zodanig vaak zelf nodig dat ik hem amper kan gebruiken. Komt daarbij dan nog dat ik in de namiddag in het ziekenhuis ben…begrijp je wel dat ik geen tijd heb voor logjes of reacties.

Het verslag van het steengoeie concert maandagavond hebben jullie nog tegoed. Heb foto’s en filmpjes, maar dat verslagje plaats ik als ik m’n laptop terug heb…

Tot later!

Groetjes,

Billy

26 gedachtes over “Kort bericht

  1. Hee Billy, maak je niet druk over bezoekjes en logjes, maak je eerst maar druk om je vrouw en je eigen leventje. En daarna zien we je wel weer langskomen toch?
    Hopen dat het goed komt met je vrouw, pijn is zooo vermoeiend/vervelend!!

  2. Ow jee Billy, ik had niet begrepen dat je vrouw weer geopereerd werd! Gelukkig is het nu achter de rug 🙂 En hopelijk gaat zij op knappen heen. Beide veel sterkte!! x

  3. Hoe is het nu met de pijn van vrouwlief gesteld? Heeft ze voldoende aan enkel een pijnstillend pilletje? Hopelijk blijft de pijn weg … iig veel beterschap voor haar gewenst.
    En ach, jou kennende duurt het écht niet lang voor je weer verschijnt, tot later!

  4. Oei Billy ik heb even wat gemist, omdat ik niet zoveel tijd heb om te internetten, maar ik begrijp dat het goed gegaan is. Gelukkig maar, en nu maar hopen dat je vrouw van die eeuwige ellende afkomt, doe haar de groeten en beterschap en veel liefs van hier

  5. Hoihoi
    Ik ben ook afwezig de laatste tijd, geen zin en geen tijd voornamelijk, maar ik wens jullie sterkte en een heel voorspoedig herstel voor je vrouw toe!
    groetjes Patries

  6. Fijn om te horen dat de operatie van je vrouw zo goed verlopen is!
    Hopelijk gaat het herstel ook verder goed!
    Doe het maar rustig aan Billy, wij wachten rustig af!
    groetjes,
    Elmar

  7. Hopen dat deze operatie echt, echt, echt voorgoed de rugpijn van je vrouw laat verdwijnen want jeetje, wat een getob zeg, echt heel erg sneu!!
    Je laptop, mmm, is ook niet alles zo hé, jakkes, als ik toch ergens chag van wordt is het wel van een pc die niet doet wat ik wil!
    Groetjes, Gonny.

  8. Het belangrijkste is dat de operatie goed is verlopen en dat je vrouw nu aan de beterende hand is. De laptop komt wel……
    groetjes, ook aan je vrouw…..
    Inge

dit vind jij er van...

