Speciale dagen op komst

Vandaag wordt een speciale dag voor het aankomende bruidspaar. Wordt er nl. hun vrijgezellenfeest gevierd. Ietwat vroeger dan je wellicht bij de meeste huwelijken gewoon bent (ze huwen pas op 27 maart), maar door allerlei omstandigheden niet op een andere datum in te plannen. Dus gaan mannen en vrouwen vanavond elk hun gang, de ene met de bruidegom, andere met de bruid (logisch dacht ik…). Wij mannen gaan met de bus naar Gent. Eerst een hapje eten, en daarna gaan we de bruidegom het vuur aan de schenen leggen. Allerlei opdrachten die hij moet vervullen. Wat precies weet ik zelf ook nog niet, maar in één van de volgende logjes zullen jullie alles hierover vernemen. Rond 2u vannacht komen we dan samen met de vrouwen en breien we een eind aan dit vrijgezellenfeest.

Morgen wordt wellicht een bijkom-dag, rustig houden. ’s Avonds komt er een nieuw spelprogramma op tv, "De kinderpuzzel", waarvan het concept me al onmiddellijk beviel. "In De kinderpuzzel nemen Bart De Pauw en Tine Embrechts 7 koppels en 32 kinderen mee naar de Ardennen voor een spannend spel vol actie en avontuur. Het doel? Zo snel mogelijk te weten komen welke kinderen bij welke ouders horen. Maar dat is minder eenvoudig dan het lijkt…".   Doet me denken aan "De Mol", en dat programma hield mij (en duizenden anderen) behoorlijk in de ban.

Maandagnacht hoef ik niet te werken, en wel om een speciale reden. Maar daar vertel ik dan maandag wel alles over…

En dinsdag gaat vrouwlief dus onder het mes. Gaan ze de onderste ruggewervels vast zetten, zodat de hernia die daar steeds opnieuw verschijnt niet meer kan opduiken. Hopelijk is zij daarna een hele tijd verlost van alle rugpijn…

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend toe!!!

Groetjes,

Billy

15 thoughts on “Speciale dagen op komst

  1. Ben benieuwd welk vuur jullie de bruidegom na aan de schenen zullen leggen … de arme man, hihi
    Maar Billy, ook hier liefhebbers van tv-programma De Mol, dus het kan niet anders dan dat “De Kinderpuzzel” ook inde smaak zal valen. Dit ga ik onthouden.
    Alvast suc6 en beterschap gewenst voor vrouwlief, hopelijk is zij daarna VOOR ALTIJD verlost van alle rugpijn.
    Fijne (vrijgezellen)avond en zondag Billy!

  2. Veel plezier in Gent en we krijgen vast nog een update….?
    Sterkte met vrouwlief en hopelijk is ze er daarna vanaf en kan ze zonder pijn de dag door!!
    Liefs Bri

  3. het idee van de kinderpuzzel vind ik interessant en ga zeker eens kijken.
    Hopelijk ben je rap in staat om een verslag van deze vrijgezellenavond te posten.
    En veel sterke alvast voor je vrouw.

  4. Dat beloofd een heerlijk weekend. Vrijgezellen feestje is altijd leuk om bij te wonen. Ben al helemaal benieuwd hoe het spel verlopen is. Ik hoop dat je maandag een heerlijk log schrijft en dat dinsdag je vrouwke in goede handen is en spoedig zal herstellen
    Liefs Janine

  5. Hopelijk waren de vrijgezellen feesten gezellig en ben je weer een beetje bijgekomen!
    Sterkte van de week, hopelijk loopt de operatie van je vrouw voorspoedig!
    groetjes,
    Elmar

  6. Wat fijn zeg !!! Hoop dat het allemaal goed en plezant is verlopen / het vrijgezellenfeest , maar dit zal wel zeker 🙂 Je voeld goed , via je schrijven … optimistisch geloof ik …deze optimisme wil ik graag met je delen / om je vrouwtje veel beterschap met haar rug toe te wensen , groetjes en tot lezens x

  7. Zo, en hoe waren je afgelopen dagen? Gezellig geweest? Vrijgezellenfeest geslaagd? Ik wens je vrouw en jou alvast stekte voor dinsdag hoor…hopelijk gaat alles goed!
    Fijne avond nog!…of slaap je al? ;p

  8. Ben heeeeel benieuwd hoe het vrijgezellenfeest is geweest. Wie is de mol loopt hier al voor het 10e jaar en ik volg het nog steeds. Zit heel goed in elkaar…..
    Wil je je vrouw sterkte wensen voor haar operatie. Ik hoop dat alles voorspoelig zal verlopen voor haar!
    groeten Inge

  9. Dat is gelukkig al snel zeg dat je vrouw onder het mes gaat! En spannend zeg het vrijgezellenfeest, ben benieuwd (dat zal vast in je weekendverslag staan hihi, die lees ik morgen dan wel!). Fijne avond en tot morgen 😉 Billy, liefs Bettje

dit vind jij er van...

