Weekendverslag 13 & 14 februari

Zaterdag is ons tv-namiddagje niet verstoord geweest. Ik heb dus de nog open staande afleveringen van Desperate Housewives kunnen bekijken. Tot mijn verbazing bleken verder geen opgenomen programma’s meer te bekijken.
’s Avonds hebben we samen met de kids en hun lief mosselen gegeten.

Zondagmorgen m’n wekelijkse zwembeurtje gehad. Voor Valentijn bleek bij de uitgang een mandje met (hartvormige) pralines te staan voor iedere bezoeker. Mooie attentie! Dat was meteen ook het enige waarbij ik met dat Valentijnsgedoe te maken kreeg. Tenzij je ons etentje ‘s middags met onze beste vrienden ook onder die categorie mag onderbrengen. Wij hadden dus een lekker suggestiemenuutje in restaurant “Moeder Jeanne”. 
We kwamen dan iets te laat op het voetbal aan, maar we hadden nog niks gemist. Het bleek zelfs armoe troef op het plein, en nadat onze jongens tegen een achterstand opkeken, had ik er genoeg van. Ben ik boos naar huis gewandeld. Pffffff, ik kan me daar zo in opwinden. Ook al doe ik dat natuurlijk beter niet…
Vrouwlief en dochter kwamen me dan na de nodige troostende/kalmerende woorden ophalen om bij onze vrienden nog wat te kaarten. Zo kreeg ik toch nog een leuk einde aan die zondag…

Groetjes!

Billy

11 thoughts on “Weekendverslag 13 & 14 februari

  1. Ehhh…kijk jij naar Desperate Housewives???? Wat vind jij daar nou leuk aan? Hahaha! Ik volg het al eeuwen niet meer!
    Leuk en gezellig om uiteten te gaan…de lokatie ziet er ook gezellig uit!
    En zo zie je maar weer, kaarten met vrienden is altijd veel leuker dan voetbal! ;p
    Heb een fijne avond hoor!

  2. Ik kreeg een glimp mee van Desperate housewifes voor ik ging slapen. Ik was aan het zappen dus 😀
    Die bonbons gingen er wel in volgens mij!? Zelf heb ik niets met 14 februari.

  3. Agossie dus je cluppie heeft verloren. Troost je, de mijne ook. Die van manlief niet helaas 🙂
    Wel een leuke attentie die bonbonnetjes. Friso (10) had een valentijnskaart gekregen: Roosen zijn rood, fiooltjes zijn blauw, lieve Friso als ik in je ogen kijk val ik bijna flauw stond er op hahaha vond ik zo schattig. Maar voor volwassenen vind ik het te commercieel.
    groeten Inge

  4. Heerlijk rustig, nou ja hihi lekker gezwommen weer, vind ik ook zo heeerlijk! Grappig zeg dat jij trouwens Desperate Housewives min of meer volgt , Wat lief van je vrouw en dochter dat ze je geprobeerd hadden op te beuren
    Wens je weer een fijne (werk)week & dag Billy, liefs Bettje

  5. leuk weer te zijn bijgelezen 🙂 hier dergelijke attenties niet hoor , maar heb net als jij van het zwemmen genoten .. Tof dat je zondag positief werd afgerond door vrouwlief en dochterlief .. Fijne avond nog !

dit vind jij er van...

