Van weblog en -vrienden

Komt het bij jullie ook voor dat sommige logs zo traag of zelfs abnormaal laden? Ik krijg sommige logjes waarop ik reageerde zelfs niet open. Maar dat zal misschien te maken hebben met de veranderingen die op til zijn bij web-log.nl. Op logs die elders gehost worden merk ik niks…

Het was al een hele tijd geleden, maar ik heb m’n vriendenlijstje hiernaast eens up-to-date gemaakt. Het lijstje in m’n feedreader vergeleken met dat hier links, en dat bleef niet helemaal overeen te stemmen. Wie zo’n lijstje heeft staan houdt dat natuurlijk beter regelmatig bij. Vooral als er loggers zijn die er de brui aan geven, en als nieuwe loggers regelmatig komen kijken en reageren. Vroeger (en dat zullen m’n oudste vrienden vast nog herinneren) gaf ik nieuw toegevoegde “vrienden” extra aandacht in een logje. Maar toen bleek dat hun log geen lang leven bleek te hebben was dat natuurlijk balen…

Zo, nu is het weer netjes in orde! En wie denkt dat hij/zij er ten onrechte in ontbreekt geeft maar een seintje…

Groetjes!

Billy

20 gedachtes over “Van weblog en -vrienden

  1. Ha, ik sta ertussen, maar ik wil helemaal niet gelinkt worden 🙂 Of, nou ja, de lezers hebben er niets aan want alles staat achter een wachtwoord. Zo’n linkenlijstje heb ik niet meer, ook omdat ik toch achter een password log. Maar een feedreader wel en hoe toevallig!! Die heb ik gisteren een beetje geschoond.
    Groetjes!

  2. Ik heb (vooral i.v.m. mijn werk) een supersnelle pc & verbinding…ik heb er niet veel last van gehad, nu ook niet. Heel soms dat weblog eventjes blijft hangen, maar ik kom er altijd , Ja Billy jij bent mijn oudste blogvriend…met ROST weglog en ROBIJN weblog meegerekend, in april alweer 4 jaar!
    Een hele fijne avond nog en ik hoop dat je gauw van de laptop-perikelen verlost bent! Liefs, Bettje

  3. Ja Billy, met een reader zoals die van jou en ook met een als die van mij, gebruik je die dingen nooit meer om naar iemands weblog te linken, dus dan houd je ze ook niet bij. Als ik er erg in heb moet ik er toch eens naar gaan kijken, want er staan er bij mij misschien wel bij die nergens meer heengaan.
    Inderdaad gaan er sommige logjes erg traag, maar niet alleen bij ‘weblog’, maar bv Maurice gaat ook erg traag. Daar werkt m’n reader ook nog eens niet op.
    Gr. J@n.

  4. Mijn log doet vanavond helemaal raar, de rechterkolom staat links en de rest is foetsie!
    Ik krijg het ook niet goed.
    We zien morgen wel weer verder…

  5. Het is alweer goed ook, las op het forum dat de wie-online dienst opgeheven is, dat moest ik uit mijn design halen en nu is alles weer gewoon.
    Maar verder geen tijd om te loggen nog!
    groetjes

  6. Web-log doet inderdaad een beetje raar, links laadt wel normaal, maar het rechtergedeelte staat eronder in plaats van ernaast. Elke keer helemaal naar onderen scrollen dus.
    Wij hebben sinds een week een andere pc, dus bijna alles is nog leeg. Maar jij staat ondertussen al wel weer in de feedreader

  7. We hebben de Google-reader ingesteld, maar willen hem niet elke keer gebruiken. Loggen is geen must, we nemen af en toe rust. Er zijn een aantal personen, waaronder jij, waar we proberen ze dagelijks te bezoeken, en dan ook een reactie te plaatsen. Bij deze dus Bil.
    Is het bij jou ook weer gaan sneeuwen? Brrrr ik verlang nu wel echt een beetje veel naar het voorjaar. Als het hier niet komt, dan ga ik het maar opzoeken in Andalucia.
    Salu2
    Mara

  8. Nu duurde het even eer ik jouw log kon openen….maar goed, ik heb geduld! Hte hangt er soms ook een beetje vanaf hoe men alles bewerkt heeft…als je bijv. foto’s plaats met PNG bestand, dan duurt dat allemaal veel langer dan als je foto’s met JPEG bewerkt….en zo zijn er meerdere dingen. Maar ik weet dat Weblog bezig is met een update…dus misschien ligt dat daar ook aan?
    Ik voel me vereerd hoor…ik sta in jouw lijstje! Jij staat bij mij in Reader hoor!
    Fijne dag!

  9. De logs van weblog.nl laden bij regelmaat erg langzaam. De meeste sluit ik dan, omdat sommige er meer als vijf minuten over doen. Dat is gewoon niet leuk.
    Ik sta terecht in je linklijst Billy. Ik link jou natuurlijk ook. Ik heb in de jaren dat ik log al heel wat logs zien verdwijnen. Webloggen gaat met golven denk ik.
    grts

  10. hahahaha ja ik ken dat nog, ook ik wil nog weleens op oude logs zoeken maar dan zijn ze echt weg of zijn er nog wel en stil, heel stil.
    Ik krijg visite binnen ik ga even wat anders doen 😉
    XXX

  11. jammer is dat dat zoveel mensen verdwenen zijn..neem nou bijvoorbeeld hete sprookjes…opeens ook foetsie maar bij navraag bleek dat het sprookje over was.zo kan ik er nog wel een paar opnoemen die er opeens weer zijn en zo weer in het niets verdwijnen een paar weken daarna.enne over het openen van sommige logs,dat het ik ook en nu nog meer.
    knufff van HH

  12. Ja dat is wel eens nodig even opruimen en links van logs die er niet meer zijn verwijderen ik heb dat ook pas gedaan. Jij ook al druk hhahahaha tja dat heb je wel eens en ik vind de web log erg leuk maar soms zijn er toch belangrijkere dingen.

  13. gelukkig…zucht..ik sta er nog bij hahaha;)
    ook ik heb soms last van dat blogjes langzaam openen,en van de week klopte m,n eigen weblog ook niet meer en was alles zo,n beetje verdwenen.wat was het probleem? de WIE had kuren dus kon m,n weblog niet goed opladen,zucht….gedoe soms he? wat doen we onszelf toch aan vraag ik me wel is af hihi;)
    fijn weekeind met liefs van mij..;)

dit vind jij er van...

