Alweer…

Ik heb alweer een tijd problemen met m’n laptop. Net als vorige keer krijg ik in m’n scherm allemaal lijnen en verkleuring. Ik kan het wel goed krijgen, maar dan moet ik het bijna volledig voorover gebogen laten staan, en dat kijkt dan weer wat moeilijk…

Ik heb maandag naar de helpdesk gebeld, en vandaag zou een koerierdienst m’n laptop komen ophalen. Gelukkig valt dat allemaal onder de pick-up-and-return garantie waaronder de voorwaarden vielen bij de aankoop via mijn werkgever. Maar vandaag kreeg ik niemand te zien…blijft dus afwachten.

Als ze hem afhalen zal ik dus weer wat minder aanwezig zijn. Ook al kan ik af en toe wel ‘s de laptop van zoonlief gebruiken. We zien wel…

Groetjes!

Billy

26 thoughts on “Alweer…

  1. Heb ik ook eens gehad, bleek een storinkje te zijn in mijn scherm…manlief heeft het toen voor mij verholpen! Hopelijk ben jij er ook snel vanaf!
    OT: ik begrijp het niet….ik heb ook op de andere computers gekeken, en overal doet het filmpje het! Raar! Filmpje kan zeker de grens niet over! Hahahah!
    Liefs!

  2. En Billy heb je al afkickverschijnselen hihi STERKTE!
    maareh Ik zou echt zwaar in de put zitten hoor als mijn pc-tje de geest gaf , fijne avond Billy en we zien je wel weer a.s.a.p! liefs Bettje

  3. Ha ha, ik zie je al zitten tijdens het schrijven van dit stukje! Sorry Billy, dit is geen leedvermaak want ik weet goed hoe je er aan toe moet zijn als je lappie niet doet wat hij zou moeten doen. Sterkte!
    Gr. J@n.

  4. off topic,
    laat ik nou ook geen musicalfan zijn, maar voor de kids is het wel erg leuk. Maar naar andere voorstellingen ga ik ook niet hoor, doe mij maar gewoon een lekker concert of een bandje in een kroeg ;o)

  5. wat een toestand billy!ik hoop dat je hem snel weer terug krijgt.grijnsss ik heb weer een up-date gedaan maar ik heb bijna geen tijd meer voor HH maar dat gaat zeker wel weer meer worden.Gerine weet er meer van dus als je aagje bent vraag het haar maar LOL
    knufff van HH

  6. Dat is goed balen voor jou want zonder laptop is er voor jou “bijna” geen leven op deze aarde, zeker nu het nog steeds geen mooi fietsweer is.
    Ik wens je sterkte, een fijn weekend en hopelijk duurt de reparatie niet lang.
    Salu2
    Mara

  7. Wat vervelend Billy dat je nu alweer problemen met je laptop hebt!
    Hopelijk komen ze hem snel halen en brengen ze hem even zo snel gerepareerd weer terug!
    groetjes en nog een fijn weekend!
    Elmar

  8. Oei…dat is op zijn zachtst gezegd waardeloos. Oók als er nog wel garantie op zit, of juist omdat er nog garantie op zit moet ik misschien zeggen. Zo’n ding moet het gewooon goed doen, toch!?
    Ik hoop dat ie snel weer top is,
    Liefs en fijne zondag…Loes

  9. Lastig hoor. Gelukkig valt het onder de garantie maar het was een tijdje geleden ook al zo toch?
    Nu maar hopen dat ze snel langskomen en dat ze hem ook weeer snel (gerepareerd) terugbezorgen.
    groeten Inge

  10. En Billy? Laptop al gerepareerd? Opgehaald toch wel al zeker? Hoop dat het allemaal snel in orde is. Vervelend dat het al de tweede keer is dat je dit probleem ondervindt. Maar het voordeel is dat je nu wel weet dat het dus ook op te lossen valt.
    Succes ermee!
    Lieve groetjes,
    Meiske

  11. dag Billy
    Met Elisabeth haar rug gaat het voorlopig goed
    ben daar wat gaan poetsen, zodat ze haar rug niet teveel hoefde te belasten.
    Ben blij dat we een weekje vakantie hebben
    heb opvang moeten doen, iedere avond tot 6u omdat er iemand ziek was
    er zijn er dan nog drie die ontslag hebben genomen, niet meer te doen op school
    dochter en zoon zijn ook meer ziek dan gezond, dat beloofd voor het weeekend
    nog een fijn weekend
    groetjes

dit vind jij er van...

