Weekendverslag 30 & 31 januari

Zaterdag wilden we er in de namiddag eens een televisie-marathon van maken. Door m’n nachtwerk moet ik nl. de programma’s die ik wil zien meestal opnemen. En er stonden nog een aantal onbekeken programma’s op de schijf, dus was een rustig zaterdagje geknipt om dat even in te halen. We kwamen aan 2 afleveringen van “Desperate Housewives” (heerlijk lachen), en bijna 2 afleveringen van “In de keuken”. Die laatste werd onderbroken door de bel. Vrienden op bezoek. Dat mondde uit in een leuk avondje samen. De spaghetti die ik zou klaarmaken heb ik maar een dubbele portie van gemaakt, en met een lekker wijntje hebben we daar samen van genoten. Daarna keken we ook nog samen naar het voetbal op tv.

Zondag heb ik wat langer uitgeslapen dan normaal, had ook niet al te goed geslapen… Daardoor viel het zwemuurtje (figuurlijk) in het water. Heb ik de plaats wat boodschappen gedaan. ‘s Middags samen met de kids en hun lief gegeten. Na het eten ben ik alleen naar m’n moeder geweest voor m’n zondagse bezoekje.
Daarna zijn we naar het voetbal gaan kijken. Een barslechte wedstrijd waarvoor beide ploegen eigenlijk punten zouden moeten voor afgetrokken worden…en onze jongens verloren dan nog met een doelpunt in de laatste minuten met 0 – 1.
Na de wedstrijd zijn we schoonzus gaan bezoeken, die eerder op de week een ingreep onderging.
En ‘s avonds keken we met onze kids en hun lief ook weer naar het voetbal op tv, waar de grote broers van ons ploegske wonnen met 0 – 2 op het veld van AA Gent.

Daarna nog de avond vol gemaakt door weblogland af te struinen…

Groetjes!

Billy

18 thoughts on “Weekendverslag 30 & 31 januari

  1. Hè lekker gezellig weer hoor, samen eten en genieten is altijd leuk. Ik hoop dat de prik voor je vrouw inmiddels werkt en gelukkig is er met jullie mooie huisdier niets aan de hand.
    Ik ben niet zo’n tv mens, kan uren achter de laptop hangen in plaats van op de bank…
    fijne dag nog
    groetjes Patries

  2. Gelukkig ken ik iemand die alle afleveringen van Desp Housewifes voor mij download, ik loop al ruim voor! Maar wel handig, je kunt zo in een hele middag een seizoen afkijken. Groetjes!

  3. off topic:
    ik dacht het al dat je geen verplichte logjes zou doen, maar ik wilde je eigenlijk wel graag een award geven, gewoon omdat ik graag bij je lees
    ik heb er ook onder gezet dat niemand zich verplicht moet voelen, want daar hou ik ook niet zo van.

  4. Heerlijk toch om gewoon een paar uur te hangen op de bank….!
    Dat de voetbalwedstrijd bij jou doorging…hier was alles afgelast wegens slecht weer.
    En heerlijk zeg…een vent in huis die kookt….kom je hier ook eens koken?

  5. Hee Billy,
    En dat noem je weer een rustig weekend… 😉
    Het initiatief was iig goed. Maar ja onverwacht bezoek is altijsd leuk!
    Ik ben weer met beide benen op Nederlandse bodem. Sinds afgelopen donderdag morgen. Nog een beetje last van mijn slaapritme, maar voor de rest al weer redelijk ingeburgerd na 2 weekjes Australië!!
    Op ons log staat een klein stukje, gedaan door BK!
    Liefs Gerine
    Spreek je binnenkort op msn???

  6. Hoi Billy, ahhhhh heerlijk teevee marathons, ik doe niks liever enkele avonden in de week *grinnik*, je weet wel van de Engelse detectives op een betaalde net (geloof Misdaadnet of i.d.) en voor het slapen gaan nog een aflevering van Law & Order: CI of SVU , daar kan ik nou echt van genieten naast mijn muziekskes en blogje hihi, maar wat voor jou klinkt als een relaxt weekendje, is voor mij al gauw druk , Fijne (werk) week en avond! Liefs, Bettje

  7. Aaaaah, Desperate Housewifes … dáár blijf ik voor thuis. Een heerlijk schaamteloze tv-serie 😉
    Maar boodschappen doen op zondag? Dat kennen we in Nederland dan weer niet. Ja, wel de koopzondagen (bijv. cadeauwinkels, woonboulevards en kerstmarkten), maar echt boodschappen doen in de supermarkt? Nee.
    Maar net als Inge lijkt het mij ook wel tof om een vent te hebben die eens lekker voor je kookt … maar verder dan een tosti komt manlief helaas niet *zucht*
    Maar, in andere is ie harstikke goed, dat dan wel weer

dit vind jij er van...

