Update

Met poes is alles ok. Toen vrouwlief haar bij de dierenarts uit haar bench haalde liep mevrouwtje parmantig in het rond, met een blik van “wat scheelt er?”. Bleek dus niks aan de hand…

 

P1020256

Volgens de dierenarts kunnen poezen soms van emotie of schrik zo’n “mankementje” hebben. Of had ze zich ergens bezeerd en is dat snel weer hersteld.

Vandaag dus met vrouwlief naar de volgende prik geweest, hopelijk helpt die al meer tegen de rugpijn dan de eerste…
Wordt enkele dagen afwachten voor het resultaat.

Ons weekend ziet er heel rustig uit, enkel naar het voetbal gaan op zondag staat op ons programma.

Maar zoals jullie wel weten raakt dat programma bij ons vaak vlug opgevuld…

Groetjes, en een fijn weekend allen!

Billy

22 gedachtes over “Update

  1. Je zou die poezendingen soms hun nek om willen draaien whaha!! Nou ja, gelukkig niets aan de hand. Succes van het weekend, zeker met het resultaat van de behandeling van je vrouw!

  2. klopt hoor,mijn poes had(waarschijnlijk) door stress? de neiging constant op de bak te zitten en er kwam niets uit.wat onderzoekjes gehad,pilletjes en uiteindelijk is het vanzelf over gegaan en was het volgens de arts dus stress.jullie poes lijkt sprekend op die van mij…hihi;)
    ik hoop dat de prik helpt tegen haar rugpijn joh,sterkte ermee.
    wens je een rustig en fijn weekeind toe met liefs van mij..;)

  3. Gelukkig gaat het met poes goed. Als ze dat is op de foto, dan is het wel een schoonheid Billy! En nou maar hopen dat de prik bij je vrouw een goede uitwerking heeft en als het zou helpen zou ik er zeker en vast voor duimen!
    Gr. J@n.

  4. Wat fijn dat er niets aan de hand is met jullie kat. Als kattenliefhebster, je weet we hebben er twee, hou ik ze ook altijd goed in de gaten. Een goed weekend toegewenst en voor je vrouw sterkte.
    O.T. Nu is er echt geen sneeuw meer! Al die smurrie is weg. Een opluchting voor mij.
    Groeten,
    Mara

  5. Ik ben een enorme kattenmens. Eén van onze 2 katten loopt ook regelmatig mank, maar dat komt omdat hij het landen nog niet helemaal onder de knie heeft. En wel hoog willen klimmen… Wat een prachtige foto!

  6. Wat ontzettend naar dat je vrouw nog steeds met pijnklachten tobt sonds het verwisselen van de batterij, en het ging zo goed. Pfff, er is niets zo erg ala rugpijn geloof ik, je kunt dan zo heel weinig beginnen!
    Jullie poes lijkt precies op “onze” Saar, ook een blauwe Rus? Schatjes zijn het, echt!
    Een fijn weekend en groetjes, Gonny.

  7. Helaas helaas t.a.v. mijn vorige bericht over de sneeuw. Ik mag het terugnemen.
    Vanmorgen toen we opstonden lag er weer sneeuw. En bij jou in Vlaanderen? Bijgaand een foto hoe het vanmorgen was toen ik de gordijnen opendeed en uitkeek op het Veluwemeer.
    Salu2
    Mara

  8. Hoi Billy, lekker he die eigenwijze poezensnuitjes, knappe kat hoor! En hopelijk, ik duim met je mee, helpt deze injectie wel! Fijn rustig weekend Billy, liefs Bettje

  9. Misschien nam de kat wel de pijn over van iemand anders, ja dat kan 😉
    Ik hoop dat de prik gaat helpen, mijn moeder heeft vorige week een prik gehad voor schouders en nek en het werkt dus niet 😦
    Fijn weekend en ligt er niet een witte deken over het groene veld nu? Hier wel 😉
    XXX

  10. Hopelijk loopt vrouwlief ook binnenkort parmantig in het rond, met dezelfde blik als poes. Duimen doe ik in ieder geval! En verder: geniet van jullie ‘rustig’ weekendje ;-D

  11. Fijn dat er met de poes niets aan de hand bleek te zijn!
    Hopelijk helpt de prik en heeft je vrouw snel minder last van haar rug!
    Het weekend is weer bijna voorbij, ik ben benieuwd hoe vol je agenda voor dit weekend uiteindelijk is geworden!
    groetjes en nog een fijne zondag!
    Elmar

  12. dag Billy
    gelukkig alles ok met de poes
    Wij eten altijd lekker in London hoor, veel beter dan in Frankrijk
    en hun ontbijt, zalig gewoon
    ik vind de mensen daar heel vriendelijk hoor.
    En heel de reis voor deze zomer is al uitgestippeld, we gaan nu voor 8 dagen, en het schema zit weer bomvol
    wij houden van London, met hart en nieren, en vraag niet hoe het komt, dat is al heel mijn leven zo
    mijn jongste dochter, die wilt daar nooit meer naartoe, en mijn zoon begint de microbe ook te krijgen
    groetjes

  13. Hey Billy, Je rss deed het niet bij mij. Nog niet, maar ik hou het wel in de gaten 😀
    Ja, poesen kunne dat wel eens hebben. Hier ook eens met een meegemaakt. Je schrikt jezelf lam, en blijkt er gelukkig niets aan de hand te zijn. Maar beter een keer voorniets naar de dierenarts als vor iets ernstigs

dit vind jij er van...

