Weekendverslag 23 & 24 januari

Zaterdag en zondag waren bijna kopieën van elkaar.

Zaterdag dus lekker genoten, eerst met de hele bende aan de koffie met taart, en daarna een kaartje gelegd. ‘s Avonds dan onze stoofpotten op tafel, en smullen maar. Het viel heel goed in de smaak.
Gelukkig hadden we heel wat hulp bij het afwassen, want wij moeten zowat bij de enige zijn die nog geen vaatwas in huis hebben.

Zondag ‘s morgens weer m’n wekelijkse zwembeurt, en daarna kregen we een deel van de schoonfamilie op bezoek. Er was nl. nog een groot deel overschot in de stoofpotjes, en we vonden het nog zo aangenaam om die te delen met de familie. Natuurlijk eerst het onvermijdelijke aperitief, en daarna nogmaals smullen.

Nadien zijn we onze vrienden gaan ophalen om bij onze dochter te gaan kaarten. Het weertje buiten nodigde toch niet echt uit om veel buiten te gaan lopen, en een namiddagje kaart sla ik nooit af…
Zoals zo vaak de laatste tijd liep het helaas niet zo lekker in de kaart, maar daar maal ik niet om. Het levert telkens weer een namiddagje plezier op.

‘s Avonds waren onze kids en hun lief hier om naar het voetbal te kijken, en kon ik wat bijbenen hier in weblogland. En zo werd er een einde gebreid aan alweer een fijn weekendje…

Vanmorgen heb ik m’n dochter en haar vriend naar het station gebracht, zij maken een minitripje naar Londen. Vandaag en morgen verkennen zij de stad. Morgenavond keren ze dan terug, en is het aan vrouwlief om hen op te halen. Ik ben al benieuwd hoe ze het stellen…

Groetjes,

Billy

20 gedachtes over “Weekendverslag 23 & 24 januari

  1. Dus het was een binnengebeuren dit weekend Billy. Groot gelijk, het was niet echt weer om buiten door te brengen.
    Je hebt je tijd waar nuttig besteedt.
    Gr. J@n.

  2. Je hebt zo te horen een heerlijk relaxed weekend gehad Billy!
    Je dochter en haar vriend hebben het vast reuze naar hun zin in Londen, ik zou ze zo achterna willen reizen!
    groetjes,
    Elmar

  3. Je kookkunsten werden dus op prijs gesteld! Gezellig om dit zo met vrienden en familie te doen. Kaartje leggen, biertje of wijntje erbij…En je hebt gelijk, het was hier ook weer om binnen te blijven, weer een laag sneeuw gevallen!
    Ik ben benieuwd hoe je dochter het heeft gehad.

  4. Het water komt me in de mond hahaha met de gedachte aan een heerlijk stoofpotje … al heb ik sinds een tijdje zin een heerlij konijn door moeder bereidt 🙂 … Kaarten is heel lang geleden een idee om dat mss weer eens boven te halen … Toch niet met het flair-arrangement dat dochterlief naar london is ? WIl er namelijk ook eens op uit … en deze city-trips sprongen me namelijk ook in het oog … een fijne werkweek alvast toegewenst billy ! X

  5. Oh ik had graag de gids geweest voor je dochter en vriend in mijn favoriete stad! Reminds me dat ik ook nog een shortbreak die kant op moet boeken!

  6. Oei Billy toch. Geen vaatwasser is een crime. Hoewel. Ik was nog wel eens gewoon de vaat in de teil. Dat kan namelijk best gezellig zijn : )
    Maar ik wist dat jullie heerlijk gegeten hadden. Ik zei het toch : )

  7. een zeer geslaagd weekeind dus;)
    en je dochter en vriend gaan vást heerlijke genieten,wauw! Londen! lijkt em ook wel wat hihi;)
    fijne nieuwe week met liefs van mij..;)

  8. Dus een goede stoofpot ipv van de hond in de pot! Mooi! Was er bij jullie ook sneeuw gevallen dan, dat je de wandeling oversloeg?
    Maar ik geef toe….kaarten is een leuke bezigheid!
    Fijne avond vent!

  9. Nou dat weekend is weer omgevlogen zeker. Lekker stoofpotje, altijd smullen, ga ik ook snel weer maken.
    Wat kaarten jullie dat eigenlijk? Klaverjassen? Bridgen?
    Fijne werkweek, Heb je al wat gehoord van je dochter?
    groeten Inge

  10. Een taartje, een kaartje, gezelligheid. Dat zit bij jou altijd wel goed. Makkelijk wanneer beide dagen kopieën zijn toch, had je de tekst van de ene dag zo in de andere kunnen plakken. Londen, leuke stad om eens te bezoeken.

  11. Dat klinkt als overheerlijk weekend met alles wat erin hoort, vriendschap en liefde en een fijne maaltijd is ook altijd oké dat hoop ik het komende weekend te kunnen doen bij mijn ouders om mijn moeders verjaardag te vieren het hang even van het weer af en de gladheid in onze beiden regio’;s
    XXX

  12. Lijkt me heerlijk, zo’n relaxed weekendje! Gelukkig heb ik wel een vaatwasser én een dochter die hem inruimt.
    En, hoe was het tripje Londen bevallen?
    Liefs Loes

dit vind jij er van...

