Aan de kook

Morgen komen onze beste vrienden met hun kinderen en kleinkinderen nieuwjaren. En waarmee kan je je beste vrienden beter mee verwennen dan een goede maaltijd?

Ik ben al de hele namiddag bezig om een lekker stoofpotje (euh…meerdere!) te maken. De geuren van look, ui, kruiden en het aangebakken vlees die erbij vrijkomen laten me nu al verwateren. En morgen wordt het na een nachtje trekken vast ook wel een hemels gerecht. Samen met de frietjes die m’n vrouw met veel liefde vers gemaakt heeft, en enkele fijne groentjes als garnituur.

Ik kijk er al naar uit, maar eerst nog een nachtje werken…

Ik wens jullie alvast een heerlijk weekendje toe!

Groetjes,

Billy

26 gedachtes over “Aan de kook

  1. Ook hier zitten we vanavond met vrienden aan tafel, en ben dus ook al de hele dag aan de kook, schortje voor en snijplanken in de aanslag. Eet smakelijk!

  2. In de loop van de dag kom ik weer bij je terug. Nu even een groet van zowel Albert als mij. Waarschijnlijk een vreed(t)zaam weekend gehad met je beste vrienden. Ik lees je verslag wel.
    Groeten,
    Mara
    P.S. Wij even met andere zaken bezig geweest.
    Zie ook onze fotolog.

  3. stoofpotje, dat klinkt goed… mijn moeder kan dat ook zo lekker… iedere keer weer een verrassing.. ook al is het wel ff werk… knufffffffffff voor jou, hoop dat het heerlijk smaakte…

  4. smakelijk zou ik zo zeggen
    mijn maag is ondertussen al beter, en heb gisteren toch iets gegeten
    de weegschaal liet niets merken van die 4 dagen dat ik bijna niets had gegeten, en dat was minder leuk
    ik vind dat putnensysteem schandalig, maar ja wat doe je eraan
    volgend jaar gaat ze naar een andere school. OP de opendeurdagen vertellen ze dat allemaal niet.
    En mijn wasmachine doet niets meer.
    Daar ik een verhoogde tegemoetkoming krijg van het ziekenfonds, kan ik een cheque krijgen van 150euro van Eandis, maar dan moet ik wel een energiezuinig toestel kopen. Heb dat de vorige jaren al iedere keer aangevraagd en zo een diepvries en ijskast gekocht. Daar je maar 1 cheque per jaar mag aanvragen, heb je die niet reserve liggen.
    ik heb nu de nodige papieren aangevraagd, en dan is het nog 2 weken wachten, dus kan ik maar binnen een goeie 3 weken mijn nieuwe wasmachine gaan bestellen
    gelukkig mag ik ondertussen naar mijn ouders met mijn was
    wens je een fijne week toe
    groetjes

dit vind jij er van...

