Eerste werknacht 2010

Zo, vanavond het eerste werknachtje van 2010.

Voorbereiding is genomen: extra lang uitgeslapen (tot 10u30), gewoon het maandagse ritueel (badkamer gereinigd en het huis gestofzuigd) en verder heel rustig gehouden.

Ik ben er klaar voor!

Groetjes,

Billy

15 gedachtes over “Eerste werknacht 2010

  1. Uitslapen kan ik niet zo goed hoor, maar ik kan wel bijvoorbeeld ’s middags nog een uurtje of wat gaan liggen. Toen ik vroeger in de verpleging werkte kon ik op commando slapen, maar niet uitslapen. Raar he?
    Werkze vannacht en succes!

  2. Hai Billy,
    Ja daar gaan we weer, gewoon aan het werk! Mijn eerste werkdag van het nieuwe jaar zit er op. Nu de rest nog :-)Het was bar en boos om op mijn werk te komen, door de sneeuw. Maar ben gelukkig heelhuids aangekomen.

  3. Ik heb nooit vooruit kunnen slapen….maar net als jij alleen maar heel lang uitslapen en voor de rest maar wakker blijven!
    Vandaag was het voor mij ook zien hoe wakker te blijven….heb dan niet gewerkt afgelopen nacht, maar wel vele uren met zoonlief wakker geweest….
    Ik wens je een goede werknacht hoor….en voor morgen alvast weltrusten!
    Liefs!

  4. zalig uitslapen 🙂 ik kan er voorlopig enkel maar van dromen .. wat leuk om te lezen dat jij één van die moderne mannen bent ..Een fijne eerste werknacht toegewenst billy

  5. Jeetje, nu is het alweer volgend jaar! Het kan nog, het mag nog, alle goeds voor jou en je gezin in dit kersverse nieuwe jaar Billy!
    Wel weer lekker na al dat gefeest dat het weer een gewone sopdag was vandaag. En die sneeuw, hoe mooi ook, ik wil zoooo graag zomer!!!
    Groetjes, Gonny.

dit vind jij er van...

