Vooruitblik

Oef, alle eet-, drink- en braspartijen zitten er nu op… Ik ben dringend toe aan wat rust en normale voeding. Maar dat zal geen probleem vormen als maandag het nieuwe werkjaar van start gaat.

Waar velen terugblikken op het voorbije jaar, kijk ik liever vooruit naar wat komen gaat. Wat voorbij is, is voorbij. Het slechte tracht ik te vergeten, en van te leren. Het goede koester ik van harte…

Hét hoogtepunt van 2010 zal ongetwijfeld het huwelijk zijn van dochterlief op 27 maart. De hele familie kijkt er nu al maanden naar uit, en het wordt vast een spetterend feest.

In de zomermaanden wordt het tijd om onze leylandii-haag eruit te gooien en te vervangen door een andere afsluiting. Welke dat wordt zijn we nog niet uit, maar het wordt in elk geval weer een serieuze hap uit ons budget. Zomervakantie wordt dus helaas ook dit jaar geen buitenlandse reis.

Maar voor de rest zal ons leventje wellicht niet veel anders zijn dan de voorbije jaren. Lekker genieten van het leven, regelmatig een mooi fietstochtje maken, vaak in het goede gezelschap van vrienden vertoeven…

Een goed voornemen is toch wel proberen alles te doen wat op onderstaande afbeelding wordt opgesomd. Een mooie kerstboom die ik bij Loes zag:

kerstwens

Ik wens jullie een fijn weekend verder!

Groetjes,

Billy

22 gedachtes over “Vooruitblik

  1. Hey beste billy en vrouw (weet nooit haar naam)Ik wens jullie een geweldig maar vooral gezond 2010 toe en idd met veel spannende vooruitzichten. liefs peet

  2. Hai Billy,
    Pfff tis weer een uitputtingsslag geweest al die feestdagen. Volgende week maandag gaat alles weer ‘normaal’, ook hier! Terugblikken op 2009 doe ik ook niet. ( al zijn er dingen tussen die ik nooit vergeet) En 2010……tja het is maar een naam van het jaar! Elke dag is een nieuwe dag. Dus pluk de dag!!!!
    Liefs

  3. Een keer kijken of je je doelen hebt bereikt kan geen kwaad natuurlijk, behalve niet leuk als je al weet dat je er niets van terecht hebt gebracht. Voor de rest is het voor uit kijken geblazen.
    Veel plezier in dit nieuwe jaar

  4. Vooruit kijken is inderdaad prettig, ik kijk ook graag vooruit, vooral naar de leuke dingen die eraan komen.
    Leuke boom ja, er staan zeker wat goeie tips bij!
    Ik wens je alvast een prettige zondag en een goeie werkweek weer, ik ben ook blij dat de normale kost weer op tafel staat.
    Bedankt voor je deelneming.
    groetjes Patries

  5. Het is jammer dat de kerstboom met alle mooi dingen voor mij maar voor de helft zichtbaar is op den duur, dus de zinnen vallen weg…
    Maar evengoed, ik weet wel wat er staat en dat zijn elke dag mooie voornemens, niet alleen op nieuwjaarsdag, elke dag ernaar leven! Dat is de kunst 😀
    XXX

  6. Ik vind de jaaroverzichten altijd leuk, maar natuurlijk kijk ik ook vooruit. Wat spannend dat het huwelijk van je dochter al zo dichtbij komt 🙂 Ik ben benieuwd! En die kerstboom is erg mooi, allemaal dingen om te doen!

  7. Hoi Billy, ik wens je een heel goed, gelukkig en gezond 2010!!! Wat leuk dat je dochter binnenkort gaat trouwen! Heb je alvast weer iets leuks om naar uit te kijken. Wat de vakantie betreft, België heeft zoveel prachtige plekjes…!!!!! Groetjes Mar

  8. hi Billy
    Ik was van plan om naar de VTM kerstparade te gaan, maar het water kwam hier met bakken uit de lucht.
    Mijn zus belde toen rond 5uur, dat het over was, maar ja, de parade vertrok om 5u, dus kon ik daar niet meer zijn; Lang heeft ze niet geduurd, want om 5u30 hing mijn zus al aan de telefoon.
    Je hebt dus weer een groot feest om naar uit te kijken.
    Ik heb de hapjes ook wel gehad, maar dinsdag moet ik al naar een receptie van school, dat wordt dus weer eten.
    Ik wens je het beste toe het komende jaar, en voornemens heb ik niet genomen
    groetjes

  9. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik hoop dat jullie een spetterend jaar te gemoed gaan, en als ik dat zo lees gaat dat helemaal goed komen bij jullie.
    Veel geluk lieve vriend Liefs Janine

  10. Hoi hoi,
    allereerst wil ik jou, en allen die je dierbaar zijn, allegoeds voor 2010 toewensen.
    Ik verbleef nog in Antwerpen afgelopen week. Even genoten van jullie mooie landje en gesmuld van al het lekkers 🙂
    Ook hier nu weer gewone kost op tafel en morgen weer beginnen. Werk, scholen enz.
    liefs Inge

  11. Heerlijk om vooruit te kijken naar wat dit nieuwe jaar weer zal gaan bieden!
    Weer in het normale ritme komen zal wel even tegenvallen denk ik maar wel weer goed denk ik!
    groetjes,
    Elmar

  12. Helemaal met je eens Billy. Achterom kijken heeft geen zin, vooruitkijken evenmin…het gaat om wat er zich NU afspeelt.
    Alhoewel het natuurlijk superleuk is om uit te kijken naar de trouwerij van je dochter en haar as man.
    Ik heb mijn doelen wel al klaar voor dit jaar, dat vind ik altijd wel een uitdaging.
    Liefs en nogmaals een supergezond 2010!
    Loes

dit vind jij er van...

